جایگزین جک S5 کرمان موتور معرفی شد به همراه ویدیو
جایگزین جک S5 کرمان موتور معرفی شد به همراه ویدیو

جایگزین جک S5 کرمان موتور معرفی شد به همراه ویدیو

آخرین خودرو/ شرکت کرمان موتور در نمایشگاه خودروی مشهد امسال به صورت رسمی کراس اوور X5 را با نشان KMC معرفی کرد. در حال حاضر تولید این خودرو در کارخانه کرمان موتور آغاز شده است و دیگر تبلیغات آن در فضای مجازی آغاز شده است.

کرمان موتور نمونه KMC X5 را در مرکز خرید اوپال قرار داده و تبلیغات آن را در فضای مجازی آغاز کرده است. کرمان موتور X5 را نمونه جدید و ارتقا یافته جک S5 معرفی می کند و بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، می خواهد تا دوباره با این کراس اوور ۵ نفره، سهم بازار بالایی را به دست آورد.گفته می شود که فروش KMC X5 طی هفته های آتی آغاز می شود. هنوز قیمت رسمی این کراس اوور کرمان موتور مشخص نیست. اما قطعاً می دانیم که X5 قیمتی بیشتر از S5 خواهد داشت.

حتماً ببینید: جدول مشخصات فنی و ویدیوی معرفی KMC X5 کرمان موتور در آخرین خودرو

KMC X5 کرمان موتور به وزنی حدود ۱.۵ تن به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژر TGDi مجهز بوده و ارتقایی را نسبت به گذشته تجربه کرده است. این پیشرانه ۱۸۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک دو کلاچه توان را به چرخ های جلوی X5 کرمان موتور می رساند. با توجه به این اعداد و ارقام کراس اوور جدید کرمان موتور شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت کمتر از ۱۰ ثانیه را در شرایط استاندارد دارد و می توان در حالت ایده آل، مصرف سوخت کمتر از ۷.۵ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را ثبت کند.کراس اوور X5 کرمان موتور در نمونه های اولیه که خبرنگار آخرین خودرو از آن بازدید داشته است، به امکاناتی مانند دسته دنده الکتریکی، چهار کیسه هوا، سنسور نور، سنسور باران، فناوری LED چراغ ها، صندلی برقی راننده با حافظه و گرمکن، تهویه الکتریکی دستی، نمایشگر لمسی با قابلیت اندروید اتو و اپل کار پلی، نور پردازی سیستم صوتی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، کروز کنترل، فرمان کمکی برقی، سقف پانورامای برقی، رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، حالت اسپرت جعبه دنده، دوربین ۳۶۰ درجه، جلو آمپر دیجیتال و… مجهز است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید instagram.com/akharinkhodro.ir

همچنین ببینید

اعلام رسمی/ جلیلی همچنان در سایه پزشکیان؛ هفتمین نتایج وزارت کشور/ اختلاف بیش از 2 میلیونی پابرجاست

اعلام رسمی/ جلیلی همچنان در سایه پزشکیان؛ هفتمین نتایج وزارت کشور/ اختلاف بیش از 2 میلیونی پابرجاست

تاکنون 23 میلیون و 646 هزار و 138 رای شمارش شده است.