فروش اقساطی ارزان ترین سدان مونتاژی آغاز شد به همراه ویدیو معرفی
فروش اقساطی ارزان ترین سدان مونتاژی آغاز شد به همراه ویدیو معرفی

فروش اقساطی ارزان ترین سدان مونتاژی آغاز شد به همراه ویدیو معرفی

آخرین خودرو/ شرکت کرمان موتور فروش نقدی و اقساطی جک J4 را ویژه آذر 1402 آغاز کرده است. جک J4 با قیمت 765 میلیون و 890 هزار تومان ارزان ترین سدان مونتاژی ایران به حساب می آید.

در حال حاضر مشتریان می توانند جک J4 را با پیش پرداخت 350 تا 450 میلیون تومان به صورت اقساط یک ساله تا 4 ساله خریداری کنند. همچنین زمان تحویل خودروها 45 روز کاری اعلام شده است. در این طرح فروش جک جی 4 با رنگ های سفید، مشکی و خاکستری عرضه می شود.

بازار

قوای محرکه جک J4 از یک موتور ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر و ۱۶ سوپاپ مجهز به سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ ها (VVT-i) تشکیل شده است و از سری موتور های گرین جت کمپانی جک بوده که نهایت قدرت ۱۰۳ اسب بخار و گشتاور نهایی ۱۴۶ نیوتن متر را از طریق گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می کند. این پیشرانه استاندارد آلایندگی یورو ۵ را در کارنامه خود دارد و مصرف سوخت این خودرو در کاربری شهری به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر، ۸لیتر و برای کاربری بیرون شهری و یا در جاده ها به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر به طور میانگین ۶ لیتر است.در جک J4 کرمان موتور امکاناتی مانند دو کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، تهویه دستی، فرمان کمکی برقی، سنسور نور، سنسور پایش باد تایرها، رینگ آلومینیومی، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، نمایشگر لمسی، چراغ روشنایی روز، آینه ها و شیشه های برقی، سنسور پارک عقب، کامپیوتر سفری، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، حالت اسپرت و برفی جعبه دنده، حالت تیپ ترونیک جعبه دنده و… دیده می شود.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید instagram.com/akharinkhodro.ir

همچنین ببینید

خاندوزی به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می‌آید

خاندوزی به کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی می‌آید

مهر : اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در روز سه‌شنبه میزبان وزیر اقتصاد و امور دارایی هستند.