لوکس ترین سدان ایران خودرو معرفی شد به همراه ویدیو
لوکس ترین سدان ایران خودرو معرفی شد به همراه ویدیو

لوکس ترین سدان ایران خودرو معرفی شد به همراه ویدیو

آخرین خودرو/ شاین مکس بنزینی که محصولی از گروه دانگ فنگ است، امروز توسط گروه صنعتی ایران خودرو به خبرنگاران معرفی شد. این خودرو قرار است تا در جایگاه لوکس ترین سدان ایران خودرو به بازار بیاید و به صورت وارداتی و با قیمتی در محدوده ۱.۵ میلیارد تومان به دست مشتریان برسد. شاین مکس که A60 Max نشان آئولوس دانگ فنگ است، با دو تیپ بنزینی و هایبرید (هیبرید) به بازار ایران می آید. در حال حاضر عرضه نسخه بنزینی این سدان لوکس ایران خودرو در سامانه یکپارچه وارداتی ها آغاز شده است. 

شاین مکس بنزینی به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو شارژر TGDi مجهز است. این پیشرانه ۱۹۰ اسب بخار را با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر تولید می کند. جعبه دنده این سدان چینی از نوع ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) است که توان را به چرخ های جلو می رساند. در این ساختار جعبه دنده قابلیت تیپ ترونیک دیده نمی شود که انتقادهایی را به همراه داشته است.لوکس ترین سدان ایران خودرو با وزن نزدیک به ۱.۵ تن می تواند مصرف سوخت بهینه کمتر از ۷ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر را داشته باشد. همچنین شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت شاین مکس کمتر از ۹.۵ ثانیه اعلام می شود. این خودرو فضای بار نزدیک به ۴۹۰ لیتر را در بخش عقب دارد. در تعلیق جلوی شاین مکس از ساختار مک فرسون استفاده شده است. همچنین در بخش عقب این سدان کلاس D تعلیق مستقل یا همان مولتی لینک دیده می شود. گارانتی شاین مکس هم توسط ایران خودرو ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر اعلام شده است.شاین مکس بنزینی را می توان لوکس ترین سدان ایران خودرو در بحث امکانات رفاهی و ایمنی دانست. این خودرو به شش کیسه هوای ۱۰ نقطه ای، سنسور هوشیاری راننده، رادار تابلوخوان، رادار خط خوان، رانندگی خودکار بین خطوط، ترمز اضطراری اتوماتیک، نور بالای اتوماتیک، رادار نقطه کور، رادار DOW، فناوری LED چراغ ها، سنسور نور، سنسور باران، استارت دکمه ای، تهویه اتوماتیک، پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل تطبیقی، جلو آمپر دیجیتال، تنظیم حالت رانندگی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، رینگ آلومینیومی ۱۷ اینچی، تریم داخلی چرم دو رنگ، گرمکن و سردکن (تهویه) صندلی های جلو، ماساژور صندلی راننده، حافظه صندلی راننده، صندلی های برقی جلو، فرمان کمکی برقی، شارژر بی سیم تلفن همراه، دوربین ۳۶۰ درجه، سقف پانورامای برقی و… مجهز است.

بازار

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید instagram.com/akharinkhodro.ir

همچنین ببینید

ترامپ به مناظره با هریس در این ایالت رضایت داد

ترامپ به مناظره با هریس در این ایالت رضایت داد

ايسنا : «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری ایالات متحده، گفت با شبکه «فاکس نیوز» به توافق رسیده است تا با رقیب دموکرات خود، «کامالا هریس» در چهارم سپتامبر در پنسیلوانیا مناظره کند.