پژو ۲۰۷ TU3 جدید به بازار آمد
پژو ۲۰۷ TU3 جدید به بازار آمد

پژو ۲۰۷ TU3 جدید به بازار آمد

آخرین خودرو/ گروه صنعتی ایران خودرو تحویل پژو ۲۰۷ با پیشرانه TU3 را در نسخه جدید و ارتقا یافته آغاز کرده است. با توجه به استانداردهای اجباری جدید ایران خودرو پژو ۲۰۷ TU3 را با ویژگی های جدید به بازار عرضه کرده است. پژو ۲۰۷ با پیشرانه TU3 ضعیف ترین نسخه این هاچ بک پرفروش ایران خودرو است و در ساختار مکانیکی و برقی تفاوت های اساسی کیفی و مهندسی را با نسخه های دیگر ۲۰۷ دارد. پژو ۲۰۷ آی با پیشرانه TU3 قدرت ۷۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۱۳ نیوتن متر تولید می کند و امکاناتی مانند فرمان هیدرولیک، دو کیسه هوا، ترمزهای دیسکی جلو و کاسه ای عقب، رینگ فولادی ۱۴ اینچی، شیشه ها و آینه های جانبی برقی، نمایشگر لمسی، تهویه اتوماتیک، دوربین و سنسور پارک عقب، کروز کنترل، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان، چراغ روشنایی روز، پوزشین لامپ و… را دارد.

در نسخه جدید پژو ۲۰۷ TU3 امکاناتی مانند سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سنسور پایش فشار باد تایرها و نشانگر تعویض دنده GSI اضافه شده است. با توجه به بررسی های انجام شده از سوی خبرنگار آخرین خودرو، نسخه به روز رسانی شده پژو ۲۰۷ TU3 حدود ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان نسبت به نمونه قبلی گران تر است و با بهای بیشتری در بازار آزاد جهت خرید و فروش وجود دارد. این احتمال وجود دارد که دوباره ایران خودرو تولید پژو ۲۰۷ TU3 را از سر بگیرد و عرضه این هاچ بک اقتصادی و ارتقا یافته را دوباره در دستور کار خود قرار دهد. در حال حاضر تیپ رایج ۲۰۷ ارتقا یافته به نسخه های دنده ای سقف شیشه ای و اتوماتیک شش سرعته AT اختصاص دارد. همچنین گفته می شود که پژو ۲۰۷ صندوقدار بزودی با پیشرانه TU5 پلاس به بازار باز می گردد.

بازار

به پیج اینستاگرامی «خوش خبر1» بپیوندید

همچنین ببینید

شمارش معکوس برای آغاز بحران بزرگ در چین+ جزئیات

شمارش معکوس برای آغاز بحران بزرگ در چین+ جزئیات

ایلنا : تحلیلگران می‌گویند کاهش بیشتر مشاغل و دستمزدها در چین می‌تواند به تشدید اعتراضات و اعتصابات منجر شود و منجر به بی‌ثباتی بیشتر شود.