طرح تبدیل دنا پلاس اتوماتیک به محصولات دیگر
طرح تبدیل دنا پلاس اتوماتیک به محصولات دیگر

طرح تبدیل دنا پلاس اتوماتیک به محصولات دیگر

آخرین خودرو/ گروه صنعتی ایران خودرو را اعلام کرده است. در این طرح تبدیل خودروهای تارا اتوماتیک V4 تیپ LX و دنا پلاس اتوماتیک آپشنال عرضه می شوند. ایران خودرو اعلام کرده است که متقاضیان دنا پلاس اتوماتیک می توانند به جای این محصول از طرح تبدیل با محصولات دیگر استفاده کنند. خودروهای معرفی شده در این طرح تبدیل دنا پلاس اتوماتیک آپشنال و تارا اتوماتیک V4 تیپ LX هستند. دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال با قیمت قطعی ۶۹۲ میلیون و ۱۶۶ هزار و ۹۰۰ تومان با موعد تحویل ۹۰ روزه عرضه می شود. همچنین امکان پیش خرید این خودرو با موعد تحویل تیر و مرداد ۱۴۰۳ هم فراهم است. تارا اتوماتیک V4 تیپ LX هم با قیمت قطعی ۶۸۱ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می رسد. موعد تحویل در طرح فروش با قیمت قطعی، ۹۰ روز کاری اعلام شده است. همچنین امکان پیش خرید این خودرو با موعد تحویل تیر و مرداد ۱۴۰۳ برای متقاضیان فراهم شده است.

بازار

دنا پلاس توربو آپشنال همچنان به پیشرانه ۱.۶۵ لیتری توربو شارژ مجهز است و از قوای محرکه EF7 توربو یا همان TC7 بهره می برد. در اصل این پیشرانه نمونه EFP نیست که بر روی دنا پلاس جوانان نصب می شود. پیشرانه دنا پلاس توربو آپشنال قدرت ۱۵۰ اسب بخار را با گشتاور ۲۱۵ نیوتن متر تولید می کند. همچنین جعبه دنده این خودرو از نوع ۶ سرعته اتوماتیک AT است که توان را به چرخ های جلو می رساند. ایران خودرو امکانات رفاهی و ایمنی دنا پلاس جوانان را برای دنا پلاس توربو اتوماتیک آپشنال در نظر گرفته است. بر اساس کاتالوگ دنا پلاس توربو شارژر اتوماتیک آپشنال این خودرو به چهار کیسه هوا، سانروف برقی، صندلی های جلوی برقی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، استارت دکمه ای، آینه های تاشو برقی، سنسور نور، سنسور باران، فرمان کمکی برقی، چراغ روشنایی روز، رینگ آلومینیومی ۱۶ اینچی، نمایشگر لمسی، دوربین و سنسور پارک عقب، کروز کنترل، آینه الکتروکرومیک، سنسور پایش باد تایرها، تریم داخلی پارچه ای و… مجهز است.

تارا V4 تیپ LX این خودرو با کد کلاس ۳۲۳۱۱ عرضه می شود. این خودرو به پیشرانه ۱.۶ لیتری TU5 پلاس مجهز است. این پیشرانه ۱۱۳ اسب بخار را با گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده ۶ سرعته اتوماتیک توان را به چرخ های جلوی این تیپ تارا می رساند. در تارا V4 تیپ LX در کنار امکاناتی مانند چراغ خوشامدگویی، سانروف برقی، استارت دکمه ای، صندلی برقی شش حالته راننده، پشتی برقی صندلی شاگرد، گرمکن صندلی های جلو، تهویه الکتریکی دستی، سنسور پارک و دوربین دنده عقب با خطوط پویا، نمایشگر لمسی، اندروید اتو، اپل کارپلی، شیشه های عقب دودی، استارت دکمه ای، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، رینگ آلومینیومی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، سامانه کنترل حرکت در سربالایی، روردی های جدید، زیرآرنجی ردیف عقب، تریم داخلی چرم و پارچه، چهار کیسه هوا، سنسور نور، سنسور باران، چراغ روشنایی روز، بازشوی درِ صندوق عقب با سنسور حرکتی پا، چراغ های عقب جدید، آینه الکتروکرومیک، چراغ داشبورد، چراغ آفتابگیر و… به کفی برقی صندلی شاگرد و تنظیم گودی کمر هم مجهز شده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید instagram.com/akharinkhodro.ir

همچنین ببینید

تولید نفت ایران به بالاترین رقم از زمان خروج از برجام رسید

تولید نفت ایران به بالاترین رقم از زمان خروج از برجام رسید

تسنیم : رویترز اعلام کرد تولید نفت ایران در ماه میلادی گذشته به ۳.۲۲ میلیون بشکه در روز رسیده که بالاترین رقم از ۲۰۱۸ در زمان خروج آمریکا از برجام است.