شرایط فروش چهار محصول فردا موتورز
شرایط فروش چهار محصول فردا موتورز

شرایط فروش چهار محصول فردا موتورز

آخرین خودرو/ فردا موتورز شرایط فروش چهار محصول خود را ویژه بهمن ۱۴۰۲ اعلام کرده است.

ویدئوی تست و بررسی سوبا M4

بازار

به گزارش آخرین خودرو، فردا موتورز در بهمن ۱۴۰۲ برنامه فروش چهار محصول FMC SX5، FMC T5، FMC 511 و سوبا M4 را اعلام کرده است. این خودرو به صورت اقساطی به مشتریان عرضه می شوند و متقاضیان می توانند با مراجعه به نمایندگی فردا موتورز فرایند ثبت نام را انجام دهند. موعد تحویل خودروها ۱۲۰ روز کاری اعلام شده است. همچنین این شرایط فروش از ۲۴ بهمن تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برقرار خواهد بود.در ویژه بهمن ۱۴۰۲، یک ماه پس از عقد قرارداد و واریز پیش پرداخت، ودیعه دوم به حساب شرکت واریز می شود. همچنین در هنگام تحویل خودرو ودیعه سوم باید پرداخت گردد و پس از آن اقساط رسمی خودرو آغاز می شود.در حال حاضر فردا موتورز در کنار عرضه محصولات مونتاژی خود، برنامه هایی را برای فروش و خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی دنبال می کند. این شرکت خصوصی به تازگی جیلی آزکارا را به عنوان یک کراس اوور هایبریدی دو دیفرانسیل در سامانه وارداتی ها عرضه کرده است. همچنین این شرکت خودروساز می خواهد تا در آینده نزدیک دو مدل از سدان های نشان ام جی را به صورت وارداتی به دست مشتریان ایرانی برساند. از سویی فردا موتورز در چند نمایشگاه قبلی جئومتری C را به عنوان یک خودروی فناورانه تمام برقی به بازار کشور معرفی کرده و گفته می شود که بزودی عرضه این خودروی برقی آغاز خواهد شد.

نام خودروقیمت مصوب بهمن ۱۴۰۲ (تومان)پیش پرداختودیعه دوم (یک ماه پس از عقد قرارداد)ودیعه هنگام تحویلقیمت نهایی با احتساب اقساطFMC 511۸۳۰.۰۰۰.۰۰۰۳۳۲.۰۰۰.۰۰۰۸۳.۰۰۰.۰۰۰۷۹.۷۷۷.۰۰۰۰۹۵۳.۳۶۷.۰۰۰FMC SX5۹۹۰.۰۰۰.۰۰۰۴۹۵.۰۰۰.۰۰۰—–۹۶.۹۶۳.۰۰۰۱.۱۵۹.۰۰۰.۰۰۰FMC T5۱.۳۴۰.۰۰۰.۰۰۰۵۳۶.۰۰۰.۰۰۰۱۳۴.۰۰۰.۰۰۰۱۳۰.۷۰۴.۰۰۰۱.۵۶۹.۰۰۰.۰۰۰FMC Suba M4۱.۹۹۰.۰۰۰.۰۰۰۷۹۶.۰۰۰.۰۰۰۱۹۹.۰۰۰.۰۰۰۱۹۳.۲۸۲.۰۰۰۲.۳۳۱.۰۰۰.۰۰۰

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید instagram.com/akharinkhodro.ir

همچنین ببینید

موافقت صنعا با آزادی «رهبر حزب اصلاح یمن» در توافق تبادل اسیران

موافقت صنعا با آزادی «رهبر حزب اصلاح یمن» در توافق تبادل اسیران

رئیس کمیته ملی اسیران یمن به رویترز گفت که در جریان مذاکرات جاری درباره پرونده اسیران در عمان با نمایندگان حکومت عدن درباره آزادی «محمد قحطان»، رهبر حزب اصلاح به توافق رسیده‌اند.