ثبت قیمت نجومی برای کراس اوور وارداتی جدید «هیوندای» در بازار
ثبت قیمت نجومی برای کراس اوور وارداتی جدید «هیوندای» در بازار

ثبت قیمت نجومی برای کراس اوور وارداتی جدید «هیوندای» در بازار

آخرین خودرو/ با تحویل تعدادی از خودروهای وارداتی کره ای، هیوندای کرتا در بازار آزاد قیمت خورد. کراس اوور کامپکت که اولین حضورش را در ایران تجربه می کند.

ویدئوی معرفی هیوندای کرتای وارداتی

بازار

کراس اوور کرتا یکی از خودروهایی بود که با KTL به ایران آمد. کراس اوور ساب کامپکتی که بره طور خاص برای بازار های در حال توسعه طراحی و مهندسی شده بود و بازار هدف چین و هند، مقصد اصلی این خودرو هستند. هیوندای کرتا در واقع در سبد محصولا هیوندای، بالاتر از ونیو و پایین تر از توسان قرار می گیرد و در کل از جمله محصولات اقتصادی و ارزان این خودروساز کره ای در مارکت جهانی است. حالا با تحویل اولین سری از کرتاهای وارداتی به صورت گسترده، آگهی های این خودرو را می توان در بازار آزاد دید. بر اساس آگهی های منتشر شده، قیمتی در محدوده ۴ تا ۵.۲ میلیارد تومان برای این خودرو در نظر گرفته شده است. جالب است بدانید که قیمت تمام شده برای مصرف کننده ۲ میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده بود و حالا مالکین این خودرو سود ۱۰۰ درصدی از سرمایه گذاری بلند مدت خود می خواهند.قیمت هیوندای کرتا در بازار آزاد

البته این را در نظر داشته باشید که با ادامه روند تحویل ها ممکن است قیمت این خودرو در بازار تعدیل شود اما از طرف دیگر ممنوعیت ثبت سفارش خودروهای کره ای می تواند عامل دیگری برای درج قیمت های نجومی برای این دست از خودروها باشد.

مشخصات کرتازیر کاپوت هیوندای کرتا یک پیشرانه ۱.۵ لیتر تنفس طبیعی قرار گرفته که توان تولید نهایت قدرت ۱۱۵ اسب بخار و نهایت گشتاور ۱۴۴ نیوتن متر را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده CVT به چرخ های جلو منتقل می شود و در کل مشخصات فنی خیلی معمولی را در این خودرو می بینیم.

از جمله  امکانات ایمنی و رفاهی هیوندای کرتا می توان به؛ ۲ کیسه هوا، سامانه کنترل پایداری، سامانه شروع حرکت در سربالایی، ترمز پارک برقی، اتوهلد، تهویه الکتریکی دستی، صفحه نمایش ۸ اینچی سیستم مالتی مدیا، پشت آمپر دیجیتال، سنسور نور، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه ای، ورود و خروج بدون کلید، سقف پانوراما، سامانه پایش فشار باد تایر ها، آینه تاشو برقی، دوربین دنده عقب با خطوط داینامیک، سنسور پارک عقب و… اشاره کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید instagram.com/akharinkhodro.ir

همچنین ببینید

توییت احساسی ظریف پس از پیروزی پزشکیان +عکس

توییت احساسی ظریف پس از پیروزی پزشکیان +عکس

وزیر امور خارجه سابق، پس از پیروزی مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست جمهوری، خطاب به مردم نوشت: وامدار شمائیم.