«گلف GTI» به سامانه جانبازان اضافه شد؛ بازگشت هاچبک قدرتمند به ایران
«گلف GTI» به سامانه جانبازان اضافه شد؛ بازگشت هاچبک قدرتمند به ایران

«گلف GTI» به سامانه جانبازان اضافه شد؛ بازگشت هاچبک قدرتمند به ایران

آخرین خودرو/ به تازگی گلف GTI به سامانه جانبازان اضافه شد و قرار است به زودی عرضه این خودرو برای جانبازان در این سامانه انجام شود.گلف GTI یکی از جذاب ترین و محبوب ترین مدل های تولیدی کمپانی فولکس واگن آلمان است. این خودرو از سال ۱۹۷۴ در هشت نسل به بازار های هدف آمده است و آخرین نسل از آن هم در سال ۲۰۲۱ معرفی شد. این خودرو با نسل قبل پیش از ممنوعیت واردات خودرو با ماموت خودرو به ایران آمد اما اعمال ممنوعیت واردات خودرو باعث شد تا عرضه این هاچبک در بازار ابعاد وسیعی پیدا نکند. حالا نسل جدید این هاچبک جذاب به سامانه واردات خودرو جانبازان اضافه شده است و به زودی عرضه آن را برای این افراد خواهیم داشت. در ادامه معرفی مختصری از این محصول آلمانی برای شما ارائه می دهیم.

بازار

مشخصات فنی گلف GTI سامانه جانبازانزیر کاپوت گلف GTI سامانه جانبازان یک پیشرانه ۲ لیتر توربوشارژ قرار گرفته که توان تولید نهایت قدرت ۲۴۱ اسب بخار و نهایت گشتاور ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور را دارد. قدرت از طریق جعبه دنده ۷ سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ های جلو می رسد و با این قدرت و گشتاور بالا، شتابگیری در تنها ۶.۲ ثانیه رقم می خورد. مصرف سوخت ترکیبی ۸.۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است و تبه طور کلی خروجی های فنی بسیار عالی را در این هاچبک آلمانی می بینیم.امکانات ایمنی و رفاهیدر کابین فولکس واگن گلف GTI سامانه جانبازان یک طراحی مدرن و در عین حال مینیمال را شاهد هستیم. طراحی کابین بسیار زیبا و ساده است و المان های قرمز رنگ در آن به ما یادآوری می کنند که با نسخه GTI طرف هستیم و این یک گلف معمولی نیست. این خودرو از نظر امکانات هم سطح قابل قبولی دارد و در آن امکانات رفاهی و ایمنی نظیر کروز کنترل تطبیقی، کیسه هوا (جلو، جانبی و پرده ای)، سیستم کنترل پایداری، استارت دکمه ای، صفحه نمایش مالتی مدیای ۸ اینچی لمسی، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین عقب، سنسور باران، تهویه اتوماتیک، گرم کن صندلی های جلو، سیستم هشدار حرکت بین خطوط، سیستم پیشگیری از تصادف، سیستم کمکی پارک، سنسور پایش میزان فشار باد تایر (TPMS) و هدآپ دیسپلی دیده می شود.

حالا باید دید این خودرو با چه قیمتی و چه زمانی با ماموت خودرو به بازار می آید اما به هر ترتیب کاملا واضح است که بازار به این خودرو روی خوش نشان می دهد چراکه مشخصات آن بسیار جذاب به نظر می رسد.کاتالوگ گلف GTI سامانه جانبازان

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید instagram.com/akharinkhodro.ir

همچنین ببینید

عکسی عجیب از سعید جلیلی بر روی ماشین /منصوری برگه رأی خود را جلوی دوربین عکاسان گرفت

عکسی عجیب از سعید جلیلی بر روی ماشین /منصوری برگه رأی خود را جلوی دوربین عکاسان گرفت

سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.