ویدئوی معرفی «آئودی» برقی برای بازار ایران
ویدئوی معرفی «آئودی» برقی برای بازار ایران

ویدئوی معرفی «آئودی» برقی برای بازار ایران

آخرین خودرو/ شرکت نادین خودرو به عنوان نماینده جدید فروش و خدمات پس از فروش محصولات آئودی در ایران، اولین وارداتی خود را با نام Q4 E-tron رونمایی کرد.

ویدئوی معرفی آئودی Q4 E-tron

بازار

به گزارش آخرین خودرو، مدیران نادین خودرو می گویند که در سال ۱۴۰۳ واردات آئودی Q4 E-tron را انجام می دهند. همچنین قرار است تا مدل های دیگر این خودروساز آلمانی به بازار ایران بیاید. آئودی برقی Q4 E-tron که توسط نادین خودرو به بازار ایران می آید، در کارخانه FAW تولید می شود. باید توجه داشت که بخش زیادی از سفارش های جهانی برای این محصول، در FAW چین مونتاژ می شود و به سایر بازارهای جهانی صادر می گردد.

مشخصات آئودی برقی Q4 E-tronکراس اوور برقی آئودی Q4 E-tron در نسخه های سری ۴۰ و ۵۰ به بازار ایران می آید. نادین خودرو گفته است که در بحث سطح امکانات و توان فنی، سه تیپ Q4 E-tron را به بازار کشور عرضه خواهد کرد. آئودی کیو ۴ ای-ترون در دو تیپ اول به یک پیشرانه برقی در محور عقب مجهز است. این پیشرانه ۲۰۴ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۳۱۰ نیوتن متر تولید می کند. باتری های این خودروی آلمانی هم ظرفیت ۸۴.۸ کیلووات ساعتی را دارد و در تیپ های یک و دو، امکان پیمایش ۶۰۵ کیلومتر مسافت را در چرخه CLTC فراهم می کند. شارژ سریع باتری های این خودرو برای رسیدن به ظرفیت ۸۰ درصد، حدود ۳۵ دقیقه طول می کشد. همچنین با شارژ خانگی AC می توان باتری های این آئودی برقی را طی ۱۲ ساعت به طول کامل شارژ کرد.

اما در تیپ سوم آئودی Q4 E-tron دو پیشرانه الکتریکی وجود دارد و این کراس اوور آلمانی به گزینه ای چهار چرخ محرک تبدیل می شود. در این نسخه ۳۱۳ اسب بخار قدرت با گشتاور ۴۷۲ نیوتن متر در اختیار راننده قرار می گیرد. اما این نسخه قابلیت پیمایش ۵۶۰ کیلومتر را دارد. همچنین شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت این نسخه Q4 ای-ترون ۶.۸ ثانیه اعلام شده است.

در نسخه فول آپشن آئودی Q4 E-tron نادین خودرو امکاناتی مانند فناوری LED چراغ ها، رینگ آلومینیومی آیرودینامیک، چراغ های هوشمند و تطبیقی جلو، رادار خط خوان، رادار نقطه کور، رانندگی خودکار بین خطوط، کروز کنترل تطبیقی، تریم داخلی چرم و جیر، صندلی های برقی جلو، سردکن و گرمکن صندلی های جلو، نمایشگر لمسی، دوربین ۳۶۰ درجه، دوربین ثبت وقایع، پدل شیفتر بازیافت انرژی دستی پشت فرمان، جلو آمپر دیجیتال، سیستم صوتی حرفه ای، سقف پانوراما، درِ صندوق عقب برقی و… دیده می شود. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید instagram.com/akharinkhodro.ir

همچنین ببینید

پدربزرگ کبیر، پیرترین درخت جهان

پدربزرگ کبیر، پیرترین درخت جهان

در دل جنگل‌های شیلی، درختی است که تاریخ آن به هزاران سال قبل بازمی‌گردد. «پدربزرگ کبیر» (Gran Abuelo) که نوعی سرو پاتاگونیایی است، پیرترین درخت جهان به شمار می رود. این درخت در پارک ملی Alerce Costero شیلی واقع شده و به دلیل سن زیادش، توجه محققان را به خود جلب کرده است.