«هیوندای توسان» جدید در بازار قیمت خورد
«هیوندای توسان» جدید در بازار قیمت خورد

«هیوندای توسان» جدید در بازار قیمت خورد

آخرین خودرو/ هیوندای توسان یکی از وارداتی های جدید بازار است که این روز ها تحویل مشتریان شده و آگهی های این خودرو را در پلتفرم های خرید و فروش می بینیم.

کراس اوور وارداتی جدید «هیوندای» با پلاک ملی رویت شد 1402/12/16 - 12:01

توسان بدون تردید یکی از جذاب ترین وارداتی های است که در دور جدید واردات خودرو به بازار ایران آمد. شرکت KTL واردات مدل های هیوندای را در این دور انجام شد و مدل های مختلف این نشان در چند نوبت در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شدند. توسان هم مثل دیگر مدل ها در این سامانه عرضه شد و حالا اولین سری از توسان های وارداتی تحویل مشتریان سامانه شده است. با ادامه تحویل ها کم کم شاهد انتشار آگهی های فروش این خودرو در پلتفرم های خرید و فروش هستیم و به نوعی قیمت این خودرو در بازار آزاد مشخص شده است. امروز توسان های وارداتی ۵ میلیارد تا ۵ میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان آگهی می شوند. این در حالی است که این خودرو با قیمت ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به فروش رسیده است اما مشتریان سود بالایی از این کره ای وارداتی می خواهند. در ادامه مشخصات این خودرو را بررسی می کنیم.

بازار

مشخصات هیوندای توسانهیوندای توسان وارداتی مجهز به یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی مجهز به سیستم پاشش چند نقطه ای سوخت (MPI) از سری موتور های Smartstreem-G4NJ/G4NL گروه هیوندای که توانایی تولید ۱۵۴ اسب بخار و ۱۹۲ نیوتن متر گشتاور را دارد گیربکس خودرو نیز ۶ سرعته اتوماتیک AT است.این کراس اوور به امکاناتی نظیر ترمز ABS، سیستم کمکی ترمز، ۲ کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل کشش، اتوهلد، ترمز دستی الکتریکی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، کروز کنترل، ورود و خروج بدون کلید، کی لس استارت، سیستم صوتی با ۴ بلندگو، اپل کارپلی، اندروید اتو، مالتی مدیا ۸ اینچی، سنسور نور و باران، سنسور پارک جلو و عقب، سنسور نور، صندلی برقی راننده، شارژر وایرلس، سیستم پایش فشار باد تایر ها و تنظیم حالات رانندگی مجهز است. پیش بینی می شود با ادامه روند تحویل ها، قیمت این خودرو رنگ ثبات را به خود ببیند اما نباید منتظر کاهش قیمت باشیم چراکه قیمت خودروهای وارداتی اساسا متاثر از نرخ ارز است و نرخ دلار هم این روزها روندی صعودی دارد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خودرو» بپیوندید instagram.com/akharinkhodro.ir

همچنین ببینید

استان‌هایی که امروز و فردا گرفتار باد شدید می‌شوند/ کاهش دمای هوا در این مناطق

استان‌هایی که امروز و فردا گرفتار باد شدید می‌شوند/ کاهش دمای هوا در این مناطق

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار و رعدوبرق، وزش‌ باد شدید موقت در برخی استان‌های کشور خبر داد.