هیجان قهرمانی یک گروه خفن
هیجان قهرمانی یک گروه خفن

هیجان قهرمانی یک گروه خفن

کم خبر/ قوی‌ترین توانایی ما انسان‌ها چیست؟ ذهن؟ هوش؟ مهارت‌های استفاده از دست و پا؟ اگر فیلم «قهرمانان» را ببینید متوجه خواهید شد بهترین ابزار ما برای رسیدن به هدف‌های بزرگ، قدرت باور است که اراده را مصمم می‌کند و ما را تا رسیدن به هدف پیش می‌برد. «قهرمانان» یک کمدی درام ورزشی، زیبا اما انگیزشی است که داستان یک مربی معروف بسکتبال به‌نام «مارکوس» با بازی وودی هارلسون را روایت می‌کند. مارکوس که در یک تیم معروف حضور دارد به‌خاطر اختلاف با سرمربی از کارش اخراج می‌شود؛ بعد هم با یک خودروی پلیس تصادف می‌کند و در نهایت به‌دادگاه می‌رود. آن‌جا باید بین حبس و انجام یک کار عام‌المنعفه اجتماعی مثل آموزش بسکتبال به کودکان مبتلا به سندروم داون و کم‌توان ذهنی یکی را انتخاب کند. مارکوس ابتدا تردیدهایی دارد اما جایی که باور به موفقیت موج می‌زند، محدودیت‌های بزرگی چون کم توانی ذهنی هم عقب می‌روند. با اینترنت همراه، بدون نیاز به خرید اشتراک این فیلم جذاب را از این لینک تماشا کنید و لذت ببرید. (برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

بازار

فیلم داستانی دارد که حال خوبی به مخاطب تزریق می‌کند، امیدوارانه است، نقدهای مثبتی دریافت کرده و بازیگران خوبی مثل وودی هارلسون، کاترین اولسون و... را هم دارد. از همه مهم‌تر فیلم محصول 2023 است و با دوبله اختصاصی ارائه شده. ذکر این نکته ضروری است که برای تماشای این فیلم هم مثل تمام فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمیشین‌ها و مستندهای بخش «فیلم و سریال» آخرین‌خبر نیازی به خرید اشتراک ندارید و کافی است با اینترنت همراه روی لینک زیر بروید. حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود پس متناسب با سایز نمایشگرتان، کیفیت فیلم را پایین بیاورید و با خیال راحت این فیلم و هزاران فیلم دیگر را تماشا کنید.      

>>> برای تماشا با دوبله اختصاصی کلیک کنید

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

«چراغ‌های آبی» شاهکاری که یادآور سریال‌های جذاب قدیمی است 1402/03/26 - 22:00

سریال قدیمی ببینیم یا سریال جدید؟ 1402/03/26 - 21:00

یک اکشن جذاب و نفسگیر در خیابان‌های ایتالیا 1402/03/26 - 20:00

 .

همچنین ببینید

فولاد هرمزگان به عنوان واحد صنعتی نمونه مورد تقدیر قرار گرفت

فولاد هرمزگان به عنوان واحد صنعتی نمونه مورد تقدیر قرار گرفت

طی مراسم روز صنعت و معدن که به منظور تجلیل از صنعتگران و معدنکاران نمونه استان هرمزگان با حضور جمعی از مقامات استانی برگزار شد، از شرکت فولاد هرمزگان به عنوان واحد صنعتی نمونه شهرستان بندرعباس در سال ۱۴۰۲ تقدیر به عمل آمد.