ماجراهای هیجان‌انگیز یک پری خوش قلب و مهربان
ماجراهای هیجان‌انگیز یک پری خوش قلب و مهربان

ماجراهای هیجان‌انگیز یک پری خوش قلب و مهربان

کم خبر/ «ماوکا، ملودی جنگل» یکی از جدیدترین انیمیشن‌های روز دنیاست که تماشایش به‌ تمام بچه‌ها توصیه می‌شود. این فیلم زیبا و لطیف درباره رابطه انسان با محیط زیست است. داستان در زمان‌های قدیم می‌گذرد. جنگلی که چشمه حیات در آن وجود دارد و توسط پری‌های مهربانی محافظت می‌شود. یکی از آن پری‌ها ماوکا است. خوش‌قلب، مهربان و بامزه. مردی به طمع رسیدن به چشمه حیات به جنگل حمله می‌کند و وقتی ارواح باستانی او را شکست می‌دهند ورود هر انسانی به جنگل ممنوع می‌شود. تا این‌که سال‌ها بعد نوازنده‌ای مهربان به‌نام لوکاس به‌خاطر فقر وارد جنگل می‌شود و با ماوکا دوست می‌شود. این آشنایی سرآغاز ماجراهایی بامزه و هیجان‌انگیز است که می‌تواند بچه‌ها را سرگرم کند و برای‌شان آموزنده هم باشد. خبر خوب این‌که این اثر با ارزش برای اولین‌بار با دوبله اختصاصی از لینک زیر در اختیار شماست. کافی است با اینترنت همراه روی این لینک کلیک کنید. (برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

بازار

این فیلم براساس یکی از معروف‌ترین داستان‌های عامیانه مردم اروپای شرقی ساخته شده و می‌خواهد به مخاطب در دل داستانی سرگرم‌کننده از اهمیت صداقت، دوستی، عشق و احترام به محیط زیست بگوید. فیلم بچه‌ها را سرگرم و بزرگترها را راضی می‌کند. ضمن این‌که مثل تمام آثار بخش «فیلم و سریال» کم خبر، تماشایش با نت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارد و فقط حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. پس به بخش تنظیمات فیلم بروید و با کاهش کیفیت فیلم، با خیال راحت این فیلم و پیشنهادات مشابه را ببینید و لذت ببرید.

>>> برای تماشای فیلم با دوبله اختصاصی کلیک کنید

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

«مبارز» برای آن‌ها که «رزمی» خون‌شان آمده پایین... 1402/04/17 - 22:00

روایتی جذاب و نفس‌گیر از اولین شکست ارتش نازی 1402/04/16 - 22:00

رانندگی دیوانه‌وار، ترکاندن ماشین‌ها و موتورسواری وحشتناک در «سریع و خشن 10» 1402/04/16 - 20:00

         

همچنین ببینید

و اینک پس از انتخاباتمیرزاعلی آیت اللهی

و اینک پس از انتخاباتمیرزاعلی آیت اللهی

انتخابات پرالتهابی بود که در آن علاوه بر نامزد ها و طرفدارانشان ،تحریمی ها و براندازها هم شبانه روز به فعالیت مشغول بودند.