«خانواده من»؛ یک سریال خوش آب و رنگ هندی
«خانواده من»؛ یک سریال خوش آب و رنگ هندی

«خانواده من»؛ یک سریال خوش آب و رنگ هندی

کم خبر/ چند سالی است که سینمای هند، دست از کلیشه‌های قدیمی برداشته و با نگاهی جدید و همگام با سینمای جهان، به موضوعات متنوع و به‌روز می‌پردازد. هرچند هنوز برای به دست آوردن دل تماشاچیان سنتی خود در هر فیلم و سریالی ردپایی از بزن‌بزن و رقص و آواز گذاشته است. سریال «خانواده من» یکی از این محصولات جدید و پیشروی سینمای هند در ژانر درام، خانوادگی و کمدی است. داستان درباره یک خانواده معمولی هندی است که از زبان پسر خانواده یعنی «هارشو» در سال 1998 میلادی روایت می‌شود. کمدی ساده و مودبانه، دغدغه‌های یک نوجوان که حتما برای هم‌سن سال‌هایش جذاب است و تماشای سبک زندگی عادی هندی، بدون زرق و برق‌های رایج فیلم‌ها، باعث جذب و رضایت بزرگسالان می‌شود.

این سریال سعی می‌کند از دید یک نوجوان، مشکلات خانوادگی را نمایش دهد و به مرور روند تغییر نگاه او را به جامعه، خانواده و مشکلات پیش رو نشان دهد. تا جایی که سرانجام هارشو به اهمیت خانواده پی می‌برد و قدر آن را بیشتر از قبل می‌داند. یکی از جذابیت‌های سریال «خانواده من» (برای تماشا کلیک کنید) شباهت سبک زندگی و محیط خانه این افراد با ما ایرانی‌هاست. شاید دلیل علاقه کاربران ایرانی به دیدن این سریال هم همین باشد که خود را در وسط یک زندگی معمولی مشاهده کرده و با شخصیت‌ها و دغدغه‌هایشان احساس نزدیکی می‌کنند. کل‌کل‌های خواهر و برادری، دعواهای پدر و مادری، استقلال‌طلبی و عصیان نوجوانی و... دیگر مساله‌های گریبانگر هر خانواده. علاوه بر این که در بعضی قسمت‌ها هم طبق فرمول معروف، یک آهنگ هندی خاطره‌ساز برای تلطیف بیشتر فضای سریال پخش می‌شود.این سریال مناسب برای رده سنی نوجوان تا بزرگسال بوده و با دوبله عالی در قسمت‌های حدودا 20 دقیقه‌ای لحظات شادی را برای شما و اعضای خانواده می‌آفریند.

>> لینک تماشای رایگان و با دوبله اختصاصی سریال خانواده مننکته: تماشای سریال برای کاربرانی که اینترنت تلفن همراه دارند رایگان است اما حجم مصرفی شما تمام بهاء خواهد بود. اگر هم اینترنت خانگی دارید می‌توانید در ازای مبلغ کمی با تخفیف ویژه اشتراک بخرید و دسترسی نامحدود به تمامی فیلم و سریال‌ها خواهید داشت و حجم مصرفی‌تان هم نیم‌بهاء خواهد بود.  

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

پکیج طلایی برای تماشای خانوادگی فیلم 1401/02/09 - 22:45

بهترین‌های چند سال اخیر جشنواره کن را رایگان تماشا کنید 1401/03/02 - 21:30

همچنین ببینید

توجیه عجیب نماینده طالبان برای بی‌احترامی به سرود ایران!

توجیه عجیب نماینده طالبان برای بی‌احترامی به سرود ایران!

نماینده طالبان در کنفرانس وحدت اسلامی برنخاستن از جای خود هنگام پخش سرود جمهوری اسلامی ایران را توجیه کرد.