بوکسوری که کشیش شد
بوکسوری که کشیش شد

بوکسوری که کشیش شد

کم خبر/ برای این‌ که بدانیم هیچ‌وقت برای تغییر دیر نیست و هرروز می‌تواند نقطه عطفی در زندگی ما باشد، برای این‌ که فراموش نکنیم ما به حُکم انسان بودن هر لحظه در حال انتخاب‌های مهم هستیم و قرار نیست اگر امروز آدم خوبی هستیم، تا آخر همین‌طور باشیم و اگر انسان بدی هستیم محکوم به رفتار غلط نیستیم، هیچ‌چیز مثل اطلاع از زندگی آدم‌های الهام‌بخش نمی‌تواند موثر باشد. آدم‌هایی که در کشور ما کم نیستند. اما متاسفانه زندگی‌شان تبدیل به کتاب، فیلم و سریال نشده. «پدر استو» با حضور ستاره‌های شناخته شده‌ای مثل مارک والبرگ و مِل گیبسون، داستان یکی از همین آدم‌هاست.

استوارت لانگ که فیلم براساس زندگی او ساخته شده یک بوکسور خداباور و خودویرانگر بوده که زندگی‌اش را در مسیر تباهی جلو برده. یک تصادف باعث دوری او از ورزش حرفه‌ای می‌شود. هنگام کار در یک سوپرمارکت دلباخته یک دختر جذاب و کاتولیک می‌شود. دختری که حاضر نیست دلباخته یک کافر باشد. استوارت در ابتدا برای جذب عشق دختر موردعلاقه‌اش به کلیسا می‌رود. اما در ادامه چنان دلباخته معنویت می‌شود که تصمیم می‌گیرد کشیش شود. آن‌ هم با علم به‌ این‌ که کشیش‌های کاتولیک حق ازدواج ندارند و باید زندگی‌شان را وقف کلیسا کنند. اما این تنها نقطه عطف زندگی او نیست. برای اطلاع از داستان جالب زندگی این مرد بزرگ باید فیلم را تماشا کنید. (برای تماشا کلیک کنید)

استورات لانگ که بین مردم به «پدر استو» معروف بوده با مشکلات عجیبی در زندگی مواجه می‌شود اما هیچ‌وقت ایمان و اراده‌اش را از دست نمی‌دهد. برای همین می‌شود الگوی آدم‌های زیادی که می‌خواهند زندگی را از نو شروع کنند و هیچ‌وقت هم تسلیم نمی‌شود. در این فیلم با یک درام آموزنده و جذاب طرفیم. فیلمی که می‌شود ساعت‌ها به آن فکر کرد. مفاهیم فیلم با تیتراژ پایانی تمام نمی‌شود و ذهن شما را درگیر می‌کند. طوری‌که دوست دارید فراتر از داستان فیلم درباره شخصیت اصلی و زندگی‌اش تحقیق کنید. 

>>> لینک تماشای فیلم با زیرنویس فارسی  

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر کم خبرتان را به روز کنید.  نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «کم خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود. 

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» کم خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید: 

جلوه‌ای جالب از هوش زنانه 1401/03/07 - 20:00

به‌‌یاد مرحوم بروسلی، «کبرا کای» بببین 1401/03/03 - 20:00

تناسخ یک بیکار، بامزه و خیال‌انگیز 1401/03/05 - 21:00

پشت پرده کشتی‌کچ با «هیلز» 1401/03/06 - 20:00

همچنین ببینید

معصومه ابتکار به جماران رفت، قاضی زاده هاشمی به حسینیه ارشاد /اعضای شورای نگهبان هم رأی دادند+عکس

معصومه ابتکار به جماران رفت، قاضی زاده هاشمی به حسینیه ارشاد /اعضای شورای نگهبان هم رأی دادند+عکس

معصومه ابتکار، قاضی زاده هاشمی و چند تن از اعضای شورای نگهبان رأی خود را برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صندوق انداختند.