کمدی جنایی ببینیم: «مگی مور»، بامزه و معمایی
کمدی جنایی ببینیم: «مگی مور»، بامزه و معمایی

کمدی جنایی ببینیم: «مگی مور»، بامزه و معمایی

کم خبر/ به‌طور معمول ژانر کمدی با اکشن یا عاشقانه ترکیب می‌شود اما کمتر فیلمی دیدیم که ترکیبی از جنایی و کمدی باشد. اما فیلم «مگی مور» موفق شده به خوبی این ترکیب برنده و جذاب را ایجاد کند. فیلم داستان قتل دو زن است که اسم و فامیل مشابه دارند. رئیس پلیس با پیگیری قتل‌ها متوجه تناقض‌های عجیب اهالی می‌شود. اما در بین تحقیقات ناغافل به خانمی دل می‌بازد. حالا باید تا انتها چند معما را حین شوخی‌های بامزه فیلم حل کنیم. ارتباط قتل‌ها با هم چیست؟ رئیس پلیس به عشقش می‌رسد؟ آیا ریتا عشق رئیس پلیس، نقشی در این جنایت‌ها داشته؟ اگر دوست دارید یک فیلم سرگرم‌کننده، سرراست و جالب ببینید، «مگی مور» محصول 2023 انگلستان که بازیگرانی مثل جان هام و تینا فی در آن بازی می‌کنند را با اینترنت همراه و بدون نیاز به خرید اشتراک از این لینک ببینید و لذت ببرید. (برای تماشا با زیرنویس فارسی کلیک کنید)

چرا ببینیم؟ چرا نبینیم؟

بازار

فیلم‌های هالیوودی که جریان غالب سینمای جهان هستند مخاطب را کم حوصله کردند، ما به‌خاطر تماشای فیلم‌های هالیوودی عادت داریم در هر فیلم کلی انفجار، زد و خورد و... ببینیم و کمتر به وجوه انسانی آثار، به‌خصوص روابط پیچیده انسانی توجه می‌کنیم. برای همین اگر فکر می‌کنید با یک فیلم هالیوودی طرفید شاید از تماشای این فیلم لذت نبرید؛ اما اگر یک فیلم با اصالت و جذاب را می‌پسندید روی لینک زیر کلیک کنید و از تماشایش لذت ببرید.

>>> برای تماشا با زیرنویس فارسی کلیک کنید

این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

وقتی تبدیل به صفر و یک می‌‌شویم 1402/04/21 - 22:00

ماجرای قتل‌عام 75 نفر در آتش توسط ارتش آمریکا 1402/04/20 - 22:00

«لورنس عربستان»؛ شاهکاری که قدیمی نمی‌شود 1402/04/20 - 21:30

    

همچنین ببینید

درگاه ملی مجوزها اصلاح شد+ جزئیات

درگاه ملی مجوزها اصلاح شد+ جزئیات

اکوایران : هیات مقررات زدایی به درخواست شورای گفتگوی دولت و بخش‌خصوصی موضوع حریم واحدهای دام و طیور را اصلاح کرد و به دنبال آن در درگاه ملی مجوزها نیز اصلاح شد.