فروش مستقیم خرما کبکاب درجه یک بهبهان (به قیمت قبل)
فروش مستقیم خرما کبکاب درجه یک بهبهان (به قیمت قبل)

فروش مستقیم خرما کبکاب درجه یک بهبهان (به قیمت قبل)

بازار/خرمای کبکاب که یکی از انواع خرماهای صادراتی در ایران است از اوایل شهریور ماه به مرحله برداشت می‌رسد .

در نقاط مختلفی از کشور این خرما برداشت می‌شود اما خرما کبکاب شهرستان بهبهان به داشتن شیره بیشتر، طعم بهتر و کیفیت بالاتر معروف است.

خرما کبکاب از دسته خرماهای نیمه‌تر محسوب می‌شود، بافت نرم و ماندگاری بالایی دارد و به همین دلیل یکی از پرمصرف‌ترین و پرطرفدارترین انواع خرما محسوب می‌شود.

 

خرید خرمای کبکاب بهبهان به قیمت قدیم

 

خرما کبکاب نیز مثل بسیاری از محصولات طی چند ماه اخیر دچار افزایش قیمت شده است. اما اگر از طرفداران این خرما هستید می‌توانید از هر کجای ایران که هستید خرمای کبکاب تازه و درجه یک را از طریق سایت درکام از بهترین باغداران بهبهان به قیمت قبلی تهیه کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

درکام، مرجع خرید بهترین محصولات غذایی از بهترین کشاورزان و باغداران ایران، به مدت محدودی خرمای کبکاب را با قیمت سابق عرضه می‌کند.

خرماهای عرضه شده دارای طعم عالی و کیفیت درجه یک هستند، شکرک و ترشیدگی ندارند و همچنین برخلاف برخی خرماهای عرضه شده در بازار هیچ گونه گاز شیمیایی برای افزایش ماندگاری به آن‌ها زده نشده است.

برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر با کلیک بر روی لینک www.dorkam.com به سایت درکام مراجعه کنید و یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۱۵۴۵۷ تماس بگیرید.

همچنین ببینید

مانع اصلی مذاکرات آتش بس غزه مشخص شد

مانع اصلی مذاکرات آتش بس غزه مشخص شد

ایرنا : غازی حمد عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع تکمیل توافق آتش‌بس در غزه است.