واکنش ها به گلایه رهبر انقلاب درباره عدم احراز صلاحیت برخی نامزدهای ریاست جمهوری
واکنش ها به گلایه رهبر انقلاب درباره عدم احراز صلاحیت برخی نامزدهای ریاست جمهوری

واکنش ها به گلایه رهبر انقلاب درباره عدم احراز صلاحیت برخی نامزدهای ریاست جمهوری

کم خبر/ پس از  گلایه ی رهبر انقلاب نسبت به ظلم و جفایی که در حق برخی نامزدهای ریاست جمهوری در روند بررسی صلاحیت آنها صورت گرفت، سخنگوی شورای نگهبان و برخی سیاسیون نسبت به فرمایشات رهبر انقلاب واکنش هایی داشتند. 

سخنگوی شورای نگهبان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری مد ظله العالی فصل الخطاب است و حکم ایشان لازم الاتباع. شورای نگهبان با اذعان به اینکه مصون از خطا نمی باشد به زودی نظر خود را اعلام خواهد کرد. عباسعلی کدخدایی طی توئیتی توضیحاتی درباره فرمایشات مقام معظم رهبری ارائه کرد.

مهدی فضائلی، معاون اطلاع‌رسانی دفتر نشر آثار رهبری در توییتی گفت: ترکیب نامزدها تغییری نمی‌کند.«‏تعریض رهبرانقلاب به جفا و ظلم به برخی نامزدها در جریان احراز صلاحیت برای ریاست جمهوری، متوجه شورای محترم نگهبان نیست و تاثیری در نتیجه اعلام شده از سوی این شورا ندارد.

مطهری: شورای نگهبان حداقل لاریجانی را تایید صلاحیت کند

علی مطهری در ارتباط با صحبت‌های امروز مقام معظم رهبری مبنی بر جفا در حق برخی نامزدهای رد صلاحیت شده و احتمال بازگشت علی لاریجانی به عرصه رقابت‌های انتخاباتی اظهار کرد: رهبری فرمودند مطالبه من این است که دستگاه های مسئول این جفا و ظلم را جبران کند؛ به نظر من مفهوم این جمله ایشان این است که شورای نگهبان باید جلسه‌ای تشکیل دهد و حداقل آقای لاریجانی را تایید صلاحیت کند و ایشان وارد رقابت ها شود. وی تاکید کرد: اگر غیر از این باشد جبران معنی نمی‌دهد.

رحیمی جهان آبادی: با تایید صلاحیت لاریجانی ورق انتخابات بر می‌گرددرحیمی جهان آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بررسی مجدد صلاحیت علی لارجانی توسط شورای نگهبان در راستای توجه به مطالبه رهبری گفت که در صورت تایید صلاحیت علی لاریجانی ورق انتخابات بر می گردد.

همچنین ببینید

واکنش روزنامه اصولگرا به برنامه دولت برای واردات خودرو

واکنش روزنامه اصولگرا به برنامه دولت برای واردات خودرو

جوان آنلاین : بعد از صدور مجوز برای افزایش قیمت برخی کالا‌های اساسی، نوبت به گرانی قیمت خودرو رسید. معاون اول رئیس‌جمهور در حالی فهرست اصلاح قیمت خودرو را تأیید کرده است که مردم به شدت از عملکرد خودروسازان شکایت دارند. از نحوه ثبت‌نام و توزیع خودرو گرفته تا خدمات پس از فروش خودرو‌های داخلی و مونتاژی همگی مورد نقد مردم است. حال در چنین شرایطی دولت چهاردهم از راه نرسیده، مجوز افزایش قیمت خودرو را صادر می‌کند. این اقدام دولت با ادعای اخیر وزیر اقتصاد که گفته است «همه بدانند اجازه انحصار در هیچ حوزه و صنعتی را نمی‌دهیم. همه صنایع باید با رقیب خارجی خود رقابت کنند. منافع ملت ایران در رقابت است» در تضاد است چراکه رفع انحصار صرفاً با واردات قطره‌چکانی خودرو اتفاق نمی‌افتد، بلکه نیاز به همت و خانه‌تکانی اساسی در صنعت خودرو دارد.