هشدار صریح وزیر دفاع به اشغالگران صهیونیست و آمریکایی‌ها

هشدار صریح وزیر دفاع به اشغالگران صهیونیست و آمریکایی‌ها

کم خبر/ وزیر دفاع در حاشیه جلسه هیات دولت هشدار داد: اگر جنگ و کشتار مردم غزه به سرعت متوقف نشود، اشغالگران و آمریکایی‌ها حتما متحمل آسیب‌های جدی خواهند شد.امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (چهارشنبه، ۱۰ آبان‌ماه)‌در حاشیه برگزاری جلسه هیات دولت‌ گفت:‌ هر کشوری اگر در یکی از سطوح غافلگیری واقعاً غافلگیر شود و نتواند پیش‌بینی داشته باشد، از نظر دفاعی ضعیف است. رژیم صهیونیستی در هر سه سطح راهبردی، عملیاتی و راهکنشی غافلگیر شد. چنین رژیمی با این غافلگیری می‌توان گفت در حال فروپاشی است.وی ادامه داد: این رژیم از سوی یک گروه مبارز فلسطینی غافلگیر شد و این نشان می‌دهد تمام ادعاهایی که داشتند و ابعاد توانمندی‌های دفاعی و اطلاعاتی آنان فریبی بیش نبوده است. آنان در یک باتلاق فرورفته‌اند و امکان ترمیم چهره خود یا خروج از این باتلاق را ندارند.

بازار

وزیر دفاع بیان کرد: آمریکایی‌ها که سرآمد خطاهای راهبردی و محاسباتی هستند،همراه رژیم صهیونیستی در این باتلاق گرفتار شده‌اند و قطعاً آمریکا هم ضربه خواهد خورد. مسلمانان و آزادیخواهان و کشورهای منطقه تا حدی صبر دارند. حتماً همه کشورها گزینه‌های مختلفی را روی میزها دارند و آن‌ها را بررسی می‌کنند.وی افزود: اگر به سرعت این جنگ متوقف نشود و صهیونیست‌ها و حامیانشان از خطاهای بزرگ خود بازنگردند، حتماً آسیب‌های جدی در سطح منطقه و فرامنطقه‌ خواهند دید. برخی کشورهای اروپایی هم که به صهیونیست‌ها کمک می‌کنند باید مراقب باشند دچار خشم و غضب مسلمانان جهان نشوند.

همچنین ببینید

مانع اصلی مذاکرات آتش بس غزه مشخص شد

مانع اصلی مذاکرات آتش بس غزه مشخص شد

ایرنا : غازی حمد عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی گفت که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی مانع تکمیل توافق آتش‌بس در غزه است.