«قورباغه» و شروع تکان‌دهنده یک ماجرای رازآلود
«قورباغه» و شروع تکان‌دهنده یک ماجرای رازآلود

«قورباغه» و شروع تکان‌دهنده یک ماجرای رازآلود

خراسان/ به نظر شما قسمت اول سریال «قورباغه» چه کیفیتی داشت؟ سرانجام پس از حواشی فراوان،قسمت اول سریال «قورباغه» اثر هومن سیدی، چهارشنبه ‌شب منتشر شد . هنوز نمی‌توان درباره کیفیت کلی سریال قضاوت چندانی کرد، اما با ارزیابی شروع سریال می‌توان گفت «قورباغه» در ابتدای راه همان طور که انتظار می‌رفت، مرموز، تکان‌دهنده و غافلگیرکننده بوده و مخاطب را امیدوار کرده است.

شروع پرهیجان از اکباتانقصه سریال در جغرافیای خاص و مورد علاقه هومن سیدی، یعنی شهرک اکباتان که قبلا در فیلم «سیزده» و در بخشی از فیلم «آفریقا» از آن استفاده کرده بود، آغاز شد. داستان با اتفاق مهمی یعنی کشته شدن یک پلیس در شهرک شروع بسیار خوبی داشت و در ادامه با سه شخصیت قصه به نام «رامین» با بازی صابر ابر، «جواد» با بازی شهروز دل‌افکار و «فرید» با بازی اشکان حسن‌پور همراه شد و در نهایت شاهد اتفاق تکان‌دهنده‌ای در پایان قسمت اول بودیم که این پایان، تازه آغاز ماجراست. این اتفاق که حسابی مخاطب را غافلگیر کرده، پایان جذابی برای قسمت اول رقم زده و تماشاگر را برای پیگیری ادامه داستان، مشتاق نگه داشته است.

بازی‌های خوب و موسیقی مناسبیکی دیگر از نقاط قوت سریال، موسیقی آن است. بامداد افشار که پیشتر در «مغزهای کوچک زنگ‌زده» با هومن سیدی همکاری کرده بود، آهنگ سازی «قورباغه» را برعهده داشته است. موسیقی سریال کاملا با فضای پررمز و راز آن تناسب دارد و به فضاسازی سریال کمک کرده است. در قسمت اول جز دقایق پایانی که نوید محمدزاده وارد قصه شد، بیشتر شاهد بازی صابر ابر، شهروز دل‌افکار و اشکان حسن‌پور بودیم که هر سه نفر بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند. شهروز دل‌افکار تجربه بازی در عرصه تئاتر را دارد و به عنوان بازیگر تئاتر شناخته می‌شود و اشکان حسن‌پور حضور کوتاهی در «مغزهای کوچک زنگ‌زده» داشته است.

همچنین ببینید

عکسی جدید از ماه و زمین در فاصله ۵ میلیون کیلومتری/ این تیله درخشان خانه ماست

عکسی جدید از ماه و زمین در فاصله ۵ میلیون کیلومتری/ این تیله درخشان خانه ماست

کاوشگر جویس(JUICE) متعلق به آژانس فضایی اروپا که در راه رسیدن به سیاره مشتری است، منظره خیره‌کننده‌ای از زمین، ماه و یک مهمان سیاره‌ای غافلگیرکننده را به تصویر کشیده است.