حاشیه‌نگاری هفتمین روز جشنواره فجر؛ از تشویق پژمان جمشیدی تا حرکت جالب باران کوثری در نشست خبری
حاشیه‌نگاری هفتمین روز جشنواره فجر؛ از تشویق پژمان جمشیدی تا حرکت جالب باران کوثری در نشست خبری

حاشیه‌نگاری هفتمین روز جشنواره فجر؛ از تشویق پژمان جمشیدی تا حرکت جالب باران کوثری در نشست خبری

کم خبر/  با سلام به مخاطبان همیشه همراه کم خبر. طبق قرار هر سال، مهم‌ترین اتفاقات و حواشی جشنواره فجر را با عنوان «حاشیه‌نگاری» در اختیار شما قرار می‌دهیم.در هفتمین روز از سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر، فیلم های «خط فرضی» به کارگردانی فرنوش صمدی و «گیج گاه» ساخته عادل تبریزی به نمایش درآمد. نکته قابل توجه اینکه هر دو فیلم امروز اولین ساخته های کارگردانانشان بود.

برای آشنایی با این دو فیلم اینجا کلیک کنید

از نکاتی که می توان به درباره فیلم‌های امروز به آن اشاره کرد اینکه هر دو فیلمساز با اولین فیلم بلندشان در جشنواره سی و نهم حضور پیدا کرده اند ضمن اینکه هر دو فیلم روز هفتم آثاری پربازیگر بودند.

روایتی از پنهان کاری و دروغ در «خط فرضی»

«خط فرضی» ساخته فرنوش صمدی را علی مصفا که با فیلم «ستاره بازی» به عنوان بازیگر در جشنواره حضور دارد تهیه کرده است.

در این فیلم که اولین فیلم بلند داستانی کارگردانش است ، سحردولتشاهی نقش اصلی را داشته و در تمامی لحظات فیلم حضور دارد. او در بیست و هشتمین فیلم سینمایی‌اش یکی از متفاوت‌ترین نقش‌هایش را بازی کرده است. اما پژمان جمشیدی نیز در این فیلم تجربه‌ای تازه را به عنوان بازیگر از سر می‌گذراند و یکی از معدود نقش های جدی کارنامه اش را بازی کرده است.  آزیتا حاجیان بعد از 4 سال در یک فیلم سینمایی بازی کرده است. آخرین فیلم او «زیرسقف دودی» بود که در سال 1395 اکران شد. حسن پورشیرازی که در سالهای اخیر هر سال یک فیلم داشته است نیز دیگر بازیگر خط فرضی است.

برای آشنایی بیشتر با داستان و عوامل این فیلم اینجا کلیک کنید.

نشست پرحاشیه خط فرضی؛ از سوال جنجالی یک خبرنگار تا تشویق پژمان جمشیدی

نشست پرسش و پاسخ فیلم «خط فرضی» ساخته فرنوش صمدی با اجرای محمود گبرلو بعد از ظهر امروز شنبه 18 بهمن ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد شد.

  صحبت های خانم کارگردان درباره فیلم خط فرضی 

واکنش پژمان جمشیدی به شایعه ابتلایش به کروناپژمان جمشیدی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در نشست خبری خط فرضی شایعه ابتلای خود به ویروس کرونا را تکذیب کرد.وی در این باره در این ویدئو گفت: «شایعه‌ای که درمورد مبتلا شدن من به کرونا منتشر شد شاید شیطنت بوده یا شاید هم از سر دلسوزی بوده، تقاضا می‌کنم از کسانی که می‌خواهند این اخبار رو منتشر کنند، از صحتش مطلع شوند، چون شرایط جامعه به اندازه کافی متشنج است.» 

آزیتا حاجیان درباره مضمون فیلم اضافه کرد: ما هر روز با دروغ در ابعاد مختلفی زندگی می کنیم اینکه آدمها میتوانند با دروغ کنار هم زندگی می کنند زیاد عجیب نیست. برای دیدن ویدئوی صحبت های این بازیگر توانمند اینجا کلیک کنید

دفاع تمام قد حاجیان از جمشیدی:

حاشیه داغ نشست خبری امروز سوال عجیب و انتقاد تند یک خبرنگار به پژمان جمشیدی بود که واکنش محترمانه و هوشمندانه جمشیدی با تشویق حضار همراه شد. آزیتا حاجیان نیز در این باره گفت‌: بازی درخشان آقای جمشیدی در فیلم را نباید نادیده گرفت.  سپس خطاب به خبرنگاران گفت: گاهی اوقات خیلی بی‌انصاف می‌شوید. 

برای دیدن این بخش به مطلب تشویق پژمان جمشیدی توسط خبرنگاران نگاهی بیاندازید.

پس از نشست خبری این فیلم پژمان جمشیدی در گفتگو با خبرنگار کم خبر درباره نقش آفرینی اش در دو فیلم شیشلیک و خط فرضی، توضیحاتی داد. که صحبت های او را می توانید از اینجا ببینید.

سفر به دنیای اعجاب انگیز سینما با فیلم «گیج گاه»

دومین فیلم اکران شده امروز فیلم «گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی است. اولین ساخته این کارگردان «گیج‌گاه» یک فیلم پربازیگر و با درونمایه طنز است. فیلمنامه این فیلم را کارگردان به همراه ارسلان امیری نوشته‌اند. امیری علاوه بر «زالاوا» که کارگردانی کرده در فیلم «تی تی» به کارگردانی آیدا پناهنده هم به عنوان نویسنده حضور دارد. 

در این فیلم حامد بهداد در نقشی متفاوت و کمدی بازی کرده است. باران کوثری دیگر بازیگر فیلم است که امسال با دو فیلم در جشنواره حضور دارد. او که در «بی همه چیز» نقشی با گریمی سنگین را به عهده دارد در این فیلم نقشی طنز را ایفا کرده است. برای آشنایی بیشتر با خط داستانی و عوامل این فیلم اینجا کلیک کنید.

 اگر کنجکاوید که در فیلم گیج گاه چه میگذرد به تماشای تیزر این فیلم بنشینید.

گاف عجیب جشنواره فیلم فجر در هفتمین روز!

هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد تهران با اتفاقی عجیب همراه بود. در حالی که مخاطبان آماده اکران فیلم سینمایی گیج گاه به کارگردانی عادل تبریزی بودند، سینمای رسانه فیلم سینمایی «تی تی» را پخش کرد که با اعتراض عوامل فیلم گیج گاه و خبرنگاران روبرو شد.

نشست پرسش و پاسخ فیلم «گیج‌گاه» به کارگردانی عادل تبریزی با اجرای محمود گبرلو عصر امروز شنبه هجدهم بهمن‌ماه در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

حرکت جالب باران کوثری در نشست خبری گیج گاه

باران کوثری در حرکتی نمادین در ابتدای نشست برای اسمش هم ماسک زد. که این حرکت از نگاه تیزبین عکاسان دور نماند. برای دیدن این حرکت جالب اینجا کلیک کنید.

او همچنین در بخشی از حرفهایش گفت گفت: دلم می‌خواهد برای لبخند قشنگ علی انصاریان دست بزنید.

احوالات حامد بهداد و باران کوثری در نشست خبری «گیج گاه»

بهداد: «جمشید هاشم‌پور» یک نماد در سینمای کشور است

درباره بازی در نقش بدل جمشید هاشم پور اضافه کرد: در طول زمان پنج شش بازیگر خونی تازه در رگ سینما دوانیدند، جشمید هاشم پور بی شک یکی از آن بازیگرانی است که مردم را به تماشا دعوت می کند، وی قهرمان از دست رفته سینما را بازسازی می کند، هاشم پور یک نماد در سینمای کشور است. برای من بدل یک اسطوره را بازی کردن هم یک افتخار بزرگ است.

برای شنیدن حرف های حامد بهداد در نست خبری امروز اینجا کلیک کنید.

درخواستی به یاد انصاریان در «گیجگاه»

بهرنگ علوی دیگر بازیگر فیلم «گیج‌گاه» در این ویدئو گفت: قرار بود امروز علی انصاریان در سالن به تماشای این فیلم بنشیند و جای او بسیار خالی است. فکر می‌کنم جامعه ورزشی به عنوان یادبود برای ایشان ادای دین کرد، اما از ستاد جشنواره خواهش می‌کنم که در کنار جوایزشان سهم علی انصاریان را کنار بگذارند.  

همچنین کارگردان این فیلم در گفتگو با خبرنگار اخرین خبر پس از نشست خبری درباره ساخت فیلم گیج گاه توضیحاتی داد که می توانید در این ویدئو ببینید.

اختصاصی کم خبر؛ بهرنگ علوی نقش خود را در «گیج گاه» به چه کسی تقدیم کرد؟

همچنین ببینید

بایدن موفق به تماس تلفنی با ترامپ شد+ جزئیات

بایدن موفق به تماس تلفنی با ترامپ شد+ جزئیات

ایرنا : کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در تماس تلفنی با دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق و نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات آتی ریاست جمهوری این کشور با او درباره دومین سوء قصد نافرجام علیه وی گفت وگو کرده است.