عدم پخش مشکوک برنامه ای با حضور سید جواد هاشمی!
عدم پخش مشکوک برنامه ای با حضور سید جواد هاشمی!

عدم پخش مشکوک برنامه ای با حضور سید جواد هاشمی!

کم خبر/ در حالی که قرار بود اولین قسمت برنامه ای به نام نشان ارادت امروز با حضور سیدجواد هاشمی از شبکه دو پخش گردد، روابط عمومی این برنامه از عدم پخش آن به علت مشکلات فنی اطلاع داد. 

در خبرها آمده بود، برنامه «نشان ارادت» ویژه برنامه محرمی شبکه دو سیما از روز دوشنبه اول شهریور پخش خود را آغاز می‌کند و در اولین قسمت از این برنامه سید جواد هاشمی بازیگر و کارگردان درباره ارادتش به صاحت مقدس سیدالشهدا حرف خواهد زد.

زهرا دمزآبادی فعال رسانه نوشت: «اطلاعیه روابط عمومی برنامه:قسمت اول برنامه نشان_ارادت با حضور سید جواد هاشمی به دلیل مشکلات فنی پخش نخواهد شد.شما اینجوری بخون: سید جواد لخت شد، قسمت اول برنامه رفت رو هوا:)) »

بعد از آنکه سید جواد هاشمی، بازیگر فیلم‌های دفاع مقدس برای تبلیغ خرید خانه در ترکیه مورد انتقاد تند مردم در فضای مجازی قرار گرفت، اینک بار دیگر به خاطر بازی با بدن عریان در یک سکانس سریال زخم‌کاری مورد توجه واقع شده است.

سکانس پر حاشیه «زخم کاری» با بازی سیدجواد هاشمی در استخر 1400/05/31 - 19:50

از روز گذشته حضور سیدجواد هاشمی در سکانسی از قسمت جدید سریال زخم کاری باعث ایجاد برخی حواشی برای این هنرمند شده است. حالا باید دید علت پخش نشدن این برنامه به حواشی سریال زخم کاری برمی گردد یا مشکلات فنی مانع پخش برنامه شده است؟!

سید جواد هاشمی مهمان «نشان ارادت» شد 1400/05/31 - 13:02

همچنین ببینید

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دوازدهم انتخاب شد

رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دوازدهم انتخاب شد

ایسنا : نصرالله پژمانفر با ۱۵۶ رای از مجموع ۲۶۷ رای رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس دوازدهم در اجلاسیه اول شد.