معرفی 3 فیلم سینمایی تازه در حال اکران
معرفی 3 فیلم سینمایی تازه در حال اکران

معرفی 3 فیلم سینمایی تازه در حال اکران

سینما تیکت/کدام فیلم‌ها را دوست دارید در سینما تماشا کنید؟با پایان جشنواره فیلم فجر، فیلم‌های جدیدی اکران خود را آغاز کردند که در ادامه با این فیلم‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

عنکبوت (ابراهیم ایرج‌زاد)عنکبوت دومین فیلم بلند ابراهیم ایرج‌زاد بعد از تابستان داغ است که از سوژه‌ای جنجالی بهره می‌برد. داستان قاتلی زنجیره‌ای در دهه هفتاد که چندین زن خیابانی را در مشهد به قتل رساند. اکتای براهنی که پیش‌تر فیلم پل خواب را کارگردانی کرده بود، نویسندگی این فیلم را بر عهده دارد. داستان جنایی فیلم با حضور بازیگران مطرح می‌تواند جذابیت فیلم را دوچندان کند و استقبال مخاطب را به دنبال داشته باشد. محسن تنابنده، ساره بیات، ماهور الوند، شیرین یزدانبخش، مینا ساداتی و مهدخت مولایی بازیگران عنکبوت هستند.ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان (مهرداد غفارزاده)ترانه‌ای عاشقانه برایم بخوان به کارگردانی مهرداد غفارزاده، محصول مشترک ایران و ترکیه است. در این فیلم که در سال 1397 ساخته شده، بازیگران مشهور ایرانی و ترکیه‌ای همچون پژمان بازغی، یوسف چیم، افسانه پاکرو، علی بوراک جیلان، هازال تورسان، آیشن ایجی و... ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم داستان امره جوان خوش صدایی را روایت می‌کند که از طریق رسانه‌ها معروف شده و در گیر و دار حفظ یک پرورشگاه، با دختری ایرانی آشنا می‌شود. از دیگر آثار غفارزاده می‌توان به فیلم‌های دریا و ماهی پرنده، گیرنده و عکس برابر اصل اشاره کرد.عاشق پیشه (داوود موثقی)فیلم عاشق پیشه به کارگردانی داوود موثقی نیز از دیگر آثاری است که به دلیل شیوع بیماری کرونا، در ترافیک فیلم‌های اکران نشده قرار داشت و اکنون بعد از گذشت دو سال، فرصتی برای نمایش آن فراهم شده است. این فیلم داستان زوجی را روایت می‌کند که به همراه فرزند خود زندگی خوبی دارند، اما با وقوع یک اتفاق زندگی آن‌ها دچار تغییر می‌شود. محسن علی‌محمدی، شهره قمر و علی برجی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.آیندهدیگر فیلم جدیدی که به تازگی اکران شده، آینده به تهیه‌کنندگی سید ضیا هاشمی است. می‌توان انتظار داشت که به دلیل موضوع ملتهب و تیم بازیگری، فیلم مورد توجه مخاطب قرار گیرد. در خلاصه داستان این فیلم آمده: «آینده جنین مادریست به نام امروز، که فردا متولد می‌شود.» پانته‌آ بهرام، کامبیز دیرباز، امیر جعفری، نیما شعبان‌نژاد، شهرام قائدی و بهاره افشاری از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

همچنین ببینید

بازنشستگان در صف انتظار پرداخت حقوق

بازنشستگان در صف انتظار پرداخت حقوق

ایلنا : عضو هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته خرم‌آباد گفت: اصلاحِ زمانی پرداختِ مستمری کمترین کاری است که می‌توان برای بازنشستگان انجام داد. بانک‌ها بویژه بانک رفاه کارگران از تأخیر در تسهیلاتشان نمی‌گذرند، بازنشسته چگونه گذشت کند؟ مسئولان کمی انصاف داشته باشید!