شاهکاری از سراینده عاشقانه‌های ایتالیایی
شاهکاری از سراینده عاشقانه‌های ایتالیایی

شاهکاری از سراینده عاشقانه‌های ایتالیایی

کم خبر/ شاید برای نسل ما که سینمای ایتالیا را با فیلم «سینما پارادیزو» و بازی درخشان مونیکا بلوچی در «مالنا» می‌شناسیم، نام «جوزپه تورناتوره» ناشناس نباشد. فیلم «مکاتبه» (The Correspondence) محصول سال ۲۰۱۶ ایتالیا به کارگردانی جوزپه تورناتوره است که همانند چهار فیلم پیشین او یعنی «افسانه ۱۹۰۰»، «مالنا»، «سینما پارادیزو» و «بهترین پیشنهاد» داستانی عاشقانه دارد. (برای تماشا کلیک کنید)

این کارگردان شهره ایتالیایی در آخرین کار خود که با بازی «جرمی آیرونز» و «شانا مک‌دونالد» همراه است، همانند بیشتر فیلم‌های قبلش از هنرنمایی موسیقی توسط «انیو موریکونه» سود می‌برد. اما داستان فیلم روایت ارتباط عاشقانه ادوارد فروم، اخترفیزیکدان و استاد دانشگاه با دختر جوانی به نام ایمی رایان، دانشجوی رشته اخترفیزیک و بدلکار صحنه‌های حادثه‌ای سینماست که ششمین سال آن سپری می‌شود. در ادامه ادوارد به بهانه شرکت در همایش‌‌‌ها و قرارهای کاری به‌مدت سه ماه به خانه ییلاقی‌اش در جزیره سن‌جولیو در شمال ایتالیا می‌رود و درحالی‌که تماس‌های مداوم آن‌ها از طریق ویدیوچت و ایمیل ادامه دارد، ایمی در طول کنفرانسی با موضوع اخترفیزیک باخبر می‌شود که محبوبش چند روز قبل مرده است. مرگ اد برای ایمی باورکردنی نیست، چرا که همان‌ روز نامه‌‌‌ای از او دریافت کرده و حتی همان زمانی‌ که این خبر را می‌شنود، اد ایمیلی برایش فرستاده است... اگر به داستان علاقه‌مند شدید می‌توانید از لینک زیر این فیلم دوست داشتنی که نقدهای مثبتی هم دریافت کرده است را تماشا کنید. 

>> لینک تماشای فیلم مکاتبه

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر کم خبرتان را به روز کنید.  نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «کم خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.       این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

همسایه خوبی که یک جنایتکار وحشی از کار درآمد 1401/04/12 - 22:00

5 فیلم معمایی با پیچش داستانی جذاب 1401/04/07 - 22:00

همزمان با پخش جهانی و با دوبله اختصاصی ببینید: «پیرمرد»؛ مینی سریالی جنایی 1401/04/06 - 22:30

همچنین ببینید

این کشور رشته تحصیلی ازدواج راه‌اندازی می‌کند + فیلم

این کشور رشته تحصیلی ازدواج راه‌اندازی می‌کند + فیلم

جماران : چین رشته تحصیلی ازدواج در دانشگاه‌ها راه‌اندازی می‌کند.