سوژه داغ هفته؛ از تغییر جنسیت بازیگر معروف تا شتابزدگی رامبد در سانسور!
سوژه داغ هفته؛ از تغییر جنسیت بازیگر معروف تا شتابزدگی رامبد در سانسور!

سوژه داغ هفته؛ از تغییر جنسیت بازیگر معروف تا شتابزدگی رامبد در سانسور!

کم خبر/ در این مطلب نگاهی داریم به سوژه ها و حواشی های داغ سینمایی در هفته ای که گذشت. بمب خبری هفتهتغییر نام و هویت یکی از بازیگران مشهور کشورمان بمب خبری این روزهای سینمای ایران شد. مازیار لرستانی که پیش از این با نام شهره لرستانی می شناختیم با اعلام تغییر نام و هویتش از شروع جدیدی در زندگی اش خبر داد!

شهره لرستانی: از این به بعد من "مازیار" هستم 1401/04/23 - 11:58

 شهره لرستانی بعد از این خبر به دلیل حواشی و سوالات ایجاد شده ویدئویی را منتشر کرد و هویت جدید خود را آشکار ساخت و از جامعه سینمایی خواست که او را همراهی کرده تا بتواند به بازیگری ادامه دهد:

شهره لرستانی آشکارسازی هویت جنسی‌اش را تایید کرد 1401/04/23 - 10:22

بازیگران تلویزیون و سینما نیز با انتشار پیام هایی در شبکه های مجازی خود او را حمایت کرده و شجاعت این بازیگر را تحسین کردند.

سانسور بزرگ هفته!شب گذشته در اتفاقی عجیب در برنامه خندوانه در حالیکه کامران تفتی در بازی اسم-فامیل با حرف واو نام «وریا غفوری» را روی تابلو نوشته شده بود در مرحله امتیاز دهی نام به ناگهان به «وحید» تغییر یافت!

سانسور اسم وریا در مسابقه برنامه خندوانه! 1401/04/24 - 09:46

این سکانس به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد و رامبد جوان را مجبور به توضیح کرد:

توضیح رامبد جوان در خصوص سانسور نام «وریا» در برنامه خندوانه 1401/04/24 - 16:23

شبکه نسیم اما واکنشی متفاوت از رامبد جوان داشت و مسئولیت این سانسو را به گردن رامبد و تیم خندوانه انداخت!

شبکه نسیم سانسور نام «وریا غفوری» را گردن رامبد جوان انداخت! 1401/04/24 - 19:56

خبر جذاب هفتهشیرین ترین خبر سینمایی هفته مربوط می شود به دیدار لعیا زنگنه و رامین پرچمی بعد از 28 سال با یکدیگر در اکران یک فیلم سینمایی.این دو بازیگر سال های دور در سریال محبوب «در پناه تو» همبازی بودند.ویدئوی این دیدار به سرعت در فضای مجازی پربازدید شد و مردم را به یاد سریال های جذاب تلویزیون در دوران اوجش انداخت.

دیدار دوباره مریم و رامین پس از ۲۸ سال! 1401/04/19 - 22:25

چه کسی برنده عصر جدید 3 می شود؟شنبه ‌شب 18 تیرماه آخرین قسمت مسابقه «عصر جدید 3» روی آنتن رفت و فینالیست‌های این فصل یعنی پیمان ابراهیمی، علی طولابی، احسان یاسین، ساینا شیخی، گروه «پهلوانک‌های ایران زمین» و گروه «ستیلا و آنیسا» آخرین اجرای خود را به نمایش گذاشتند. شنبه و یکشنبه همزمان با عید غدیر، نتیجه آرای مردمی اعلام می‌شود و تکلیف قهرمان این مسابقه مشخص خواهد شد.چند اجرای برتر رقابت فینال را در ادامه ببینید:

اجرای زیبای علی طولابی با حنجره طلایی‌اش 1401/04/19 - 01:20

ستیلا و آنیسا، آخرین اجرای فینال فصل سوم عصرجدید 1401/04/19 - 01:58

اجرای مشترک علی طولابی با وحید موسوی خواننده لوله‌کش لرستانی 1401/04/24 - 15:10

خبر آخر هفته

روح الله مفیدی هنرمند سینما و تلویزیون امروز جمعه ۲۴ تیر بر اثر سرطان در سن 93 سالگی دار فانی را وداع گفت. بازی ماندگار او در «آینه عبرت» و «دایی جان ناپلئون» بیشتر از نقش های دیگر او در یادها خواهد ماند.

همچنین ببینید

مناسبات سیاسی چگونه بر تجارت ایران و امارات سایه انداخت؟

مناسبات سیاسی چگونه بر تجارت ایران و امارات سایه انداخت؟

اکوایران : ایران و امارات متحده‌ عربی را می‌توان دو شریک نزدیک به یکدیگر دانست، بطوریکه امارات متحده عربی همواره در میان شرکای اول تجاری ایران قرار داشته است، با این حال این رابطه دور از فراز و نشیب نبود در مقاطعی شاهد کاهش مبادلات تجاری دو کشور بوده‌ایم.