سایه سنگین عشق قدیمی بر زندگی تازه عروس
سایه سنگین عشق قدیمی بر زندگی تازه عروس

سایه سنگین عشق قدیمی بر زندگی تازه عروس

کم خبر/ خیلی‌‌‌ها «آلفرد هیچکاک» را استاد مسلم سینمای جنایی و معمایی می‌‌‌دانند. مردی توانمند در خلق تعلیق، هیجان و دلهره برای مخاطب. هنوز سینمای او الهام‌‌‌بخش فیلمسازان برای جذب مخاطب است. افسوس که آثار هیچکاک عمدتاً در زمانی ساخته شدند که فیلم‌‌‌ها سیاه و سفید بودند. در سال 2020 بن ویتلی که فیلم‌‌‌های موفقی مثل «الفبای کشتار» و «آتش آزاد» را ساخته بود «ربکا» یکی از شاهکارهای هیچکاک، که براساس رمان معروف دافنه دوموریه ساخته شده بود را بازسازی کرد. فیلمی با همان تعلیق، با همان داستان و البته با نماهایی شگفت‌‌‌انگیز و رنگ و لعابی بیشتر. با معرفی کوتاه این فیلم همراه‌‌‌مان باشید.

روح ربکا

داستان درباره یک تازه عروس است که به املاک مجلل و چشم‌‌‌نواز شوهرش می‌‌‌آید. او که امید دارد زندگی شیرینی را تجربه کند خودش را در چنگال سایه از محبوبیت یا حضور روح همسر سابق شوهرش یعنی ربکا می‌‌‌بیند. او برای به‌‌‌دست آوردن هویتی مستقل و تثبیتش به‌‌‌عنوان خانم خانه باید با شرایط عجیبی بجنگند و در یک پایان‌‌‌بندی جالب، مثل مخاطب غافلگیر می‌‌‌شود. (برای تماشا کلیک کنید)

چرا ببینیم؟

فیلم برای طرفداران سینمای دلهره و معمایی بسیار جذاب است. به‌‌‌خصوص اگر نسخه اصلی به کارگردانی هیچکاک را ندیده باشید. نکته مهم این‌‌‌جاست که با یک فیلم ترسناک طرف نیستید و رگه‌‌‌های از روان‌‌‌شناسی در فیلم وجود دارد. اما قرار نیست با دیدن روح یکه بخورید و از جا بپرید. فیلم قرار است یک دلهره بزرگ به جان شما بیندازد و ذهن‌‌‌تان را مشغول کند. ریتم فیلم متناسب با داستان و تکنیک فیلمساز برای خلق درام و گره‌‌‌های داستانی کمی کُند است تا تعلیق لازم شکل بگیرد. بنابراین باید در شروع فیلم حوصله کنید تا در ادامه از تماشای آن با نماهای خیره‌‌‌کننده و جذاب و داستان خاصش لذت ببرید. راستی فیلم دوبله فارسی اختصاصی هم دارد.

>>> تماشای رایگان فیلم برای کاربران اینترنت همراه

نکته 1: برای تماشای فیلم با اینترنت همراه نیازی به خرید اشتراک ندارید. (حجم مصرفی شما تمام بهاء می‌شود). فقط کافی است برای تماشای بهتر کم خبرتان را به روز کنید.  نکته 2: اگر می‌خواهید با تلویزیون هوشمند فیلم تماشا کنید کافی‌ست اینترنت همراه را روی تلویزیون هات‌اسپات کنید و «کم خبر» را در مرورگرتان جست‌وجو کنید.نکته 3: اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌کنید می‌توانید با کمترین قیمت ممکن یک اشتراک بگیرید. در این حالت حجم اینترنت مصرفی شما نیم بهاء خواهد بود.برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» کم خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

ماجرای شکار «خفاش شب» آمریکایی 1401/06/28 - 20:30

پارسا پیروزفر و بهرام رادان، ابر قهرمان می‌شوند؟ 1401/06/29 - 22:00

جن‌گیرهای تایلندی اسیر «طلسم» مخوف 1401/06/29 - 21:00

همچنین ببینید

سرلشکر باقری رأی داد /حضور یک مقام ارشد نظامی دیگر پای صندوق رأی /محمد اسلامی کجا رأی داد؟+ تصاویر

سرلشکر باقری رأی داد /حضور یک مقام ارشد نظامی دیگر پای صندوق رأی /محمد اسلامی کجا رأی داد؟+ تصاویر

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و فرمانده نیروی هوایی ارتش در انتخابات مرحله دوم ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کردند.