سوژه داغ این هفته؛ از دستمزدهای میلیاردی مجری های جام جهانی تا تکلیف نامعلوم فیلم و سریال های فرخ نژاد
سوژه داغ این هفته؛ از دستمزدهای میلیاردی مجری های جام جهانی تا تکلیف نامعلوم فیلم و سریال های فرخ نژاد

سوژه داغ این هفته؛ از دستمزدهای میلیاردی مجری های جام جهانی تا تکلیف نامعلوم فیلم و سریال های فرخ نژاد

کم خبر/ در این مطلب نگاهی داریم به سوژه ها و حواشی های داغ سینمایی در هفته ای که گذشت. این اخبار پربازدیدترین و مهمترین مطالب روزهای اخیر به انتخاب شما مخاطبین همیشه همراه کم خبر بوده است.دستمزدهای میلیاردییکی از مجریان تلویزیون ادعایی که در رویداد اخیر جام جهانی ۲۰۲۲ مبنی بر پرداخت دستمزدهای میلیاردی به برخی مجریان تلویزیون عنوان شده را چندان دور از ذهن نمی داند و در این مسیر، اسپانسر را راهکار پرداخت این دستمزدها برمی شمارد.آنچه که مسلم است مجریان در ویژه‌برنامه‌ها رقم‌های چشمگیرتری نسبت به برنامه‌هایی که در طول یک دوره مشخص اجرا می‌کنند، به دست می‌آورند. حتی مهمانان و کارشناس‌های این برنامه‌ها نیز با پیشنهادهای متفاوت‌تری نسبت به شرایط معمول روبرو می‌شوند.

دستمزدهای میلیاردی مجریان در جام جهانی ۲۰۲۲ صحت دارد؟ 1401/10/04 - 09:53

میثاقی و خیابانی واقعاً دستمزد میلیاردی گرفتند؟ 1401/10/07 - 10:33

فیلم و سریال های فرخ نژادمهاجرت حمید فرخ‌نژاد به آمریکا و اپوزیسیون شدن این بازیگر در آن سوی مرزها، اکران و سرمایه برخی آثار در نوبت نمایش را به خطر انداخته است. در حقیقت این اعتراضات که در حدود سه ماه اخیر و در واکنش به شرایط سیاسی و اجتماعی کشور به نمایش گذاشته شده، به نظر می‌رسد که فیلم‌ها و سریال‌های زیادی را از دور نمایش و حتی بازنمایش خارج خواهد کرد.

حمید فرخ‌نژاد کدام فیلم‌ها را به فنا داد؟ 1401/10/09 - 11:00

آخرین سریال حمید فرخ نژاد پخش خواهد شد؟ 1401/10/06 - 16:59

اتفاقات عجیب هفته:اعتراف سحر قریشیدر این رابطه یک کاربر از سحر قریشی سوال پرسیده بود که چرا مرتکب چنین خطایی در مورد امیر تتلو شده و همه را متعجب کرده است؟ او نیز در پاسخ این کاربر اعتراف کرد که واقعا گول خورده است.

پشت‌پرده اعتراف تلخ سحر قریشی درباره تتلو 1401/10/05 - 19:21

پخش صدای فردوسی پور از شبکه 3

 در بخشی از مستند به بهانه آزادی گزارشی از عادل فردوسی‌پور درباره علی کریمی از شبکه سه پخش شد.

بالاخره صدای فردوسی‌پور از شبکه سه پخش شد 1401/10/08 - 09:31

کمبود هفته:همین 8 مجری رو داریمدر چند ماه اخیر، مجری کلیدواژه ثابت تحلیل ها و اخبار تلویزیونی بوده است. سرآغاز ماجرا به حضور مهران رجبی و سیدبشیر حسینی در این عرصه برمی‌گردد و ویژه برنامه‌های شب یلدا بیش از پیش به آن مسئله ضریب داد. جایی که غالب مجریان نتوانستند انتظارها را برآورده کنند و ادبیات گوران و امامی موجی از اعتراض‌ها را به همراه داشت.

تنها همین 8 مجری برای کل صداوسیما باقی مانده! 1401/10/05 - 14:57

همچنین ببینید

قیمت بیت کوین و اتریوم امروز یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳| بیت کوین ارزان شد

قیمت بیت کوین و اتریوم امروز یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳| بیت کوین ارزان شد

امروز قیمت بیت کوین پایین آمد و ارزش هر واحد آن به ۶۰,۶۲۲ (شصت هزار و ششصد و بیست و دو ) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۲.۲۶ درصدی داشته است.