روز ششم جشنواره فجر؛ محمدرضا ورزی با «پروین» به برج میلاد می‌آید

روز ششم جشنواره فجر؛ محمدرضا ورزی با «پروین» به برج میلاد می‌آید

خوش خبر1/ در ششمین روز چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر سه فیلم «نپتون»، «شمشیر و اندوه» و «پروین» در خانه جشنواره نمایش داده می‌شوند.

۱- نپتونفیلم سینمایی «نپتون» به کارگردانی محمدابراهیم غفاریان در بخش نگاه نو چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.در خلاصه داستان فیلم نپتون آمده است: افسانه و همسرش به دلیل مشغله کاری از فرزند خود غافل شده اند که فرزند آن‌ها دچار مشکلی می‌شود…، اما عوامل فیلم، این خلاصه رسمی را منتشر کرده‌اند: «یک سال نپتون، معادل ۱۶۵ سال زمینه! یعنی یک بچه یک ساله توی نپتون یک پیرِ ۱۶۵ ساله روی زمینه!»

بازار

۲- شمشیر و اندوه«شمشیر و اندوه» به کارگردانی عماد رحمانی و مهرداد محرابی یکی دیگر از انیمیشن‌های حاضر در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر است.انیمیشن «شمشیر و اندوه» اثری ۹۲ دقیقه‌ای است که برهه تاریخی بعد از شهادت امام حسن مجتبی (ع) تا ورود امام حسین (ع) به کربلا را روایت می‌کند. در خلاصه داستان آن آمده است: «برای تحقق رویایی که داری مبارزه کن…»

۳- پروینفیلم سینمایی «پروین» به کارگردانی محمدرضا ورزی امسال در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.فیلم سینمایی «پروین» نگاهی به زندگی پروین اعتصامی شاعر معاصر ایرانی دارد.

به پیج اینستاگرامی «خوش خبر1» بپیوندید

همچنین ببینید

به بهانه بازگشت میلاد زکی‌پور به جمع آبی‌ها
                استقلال متخصص بازگرداندن بازیکنان سابق!

به بهانه بازگشت میلاد زکی‌پور به جمع آبی‌ها استقلال متخصص بازگرداندن بازیکنان سابق!

میلاد زکی‌پور، مدافع سابق استقلال پس از 4 فصل دوری از این تیم بار دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگشت.