خبر وزیر ارشاد از احداث مجموعه بزرگ پردیس جشنواره های فجر
خبر وزیر ارشاد از احداث مجموعه بزرگ پردیس جشنواره های فجر

خبر وزیر ارشاد از احداث مجموعه بزرگ پردیس جشنواره های فجر

خوش خبر1/ محمدمهدی اسماعیلی  امروز چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه همزمان با هفتمین روز چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر با حضور در خانه جشنواره از روند برگزاری و بخش‌های مختلف این رویداد بازدید کرد.

وی در فتوکال چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر حاضر شد و در ادامه از غرفه‌های رسانه‌ای صوتی و تصویری بازدید کرد.

بازار

وزیر فرهنگ سپس در جلسه‌ای با حضور مجتبی امینی دبیر جشنواره چهل و دوم، محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی و مهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ درباره آخرین اخبار و تحولات بزرگ‌ترین رویداد سینمایی کشور به گفت‌وگو پرداخت.

وزیر در ادامه درباره احداث خانه‌ای برای جشنواره‌های فجر انقلاب اسلامی گفت: روز اول دی ماه در تئاتر شهر اعلام کردم به زودی مجموعه بزرگی را برای جشنواره‌های فجر انقلاب اسلامی در تهران احداث خواهیم کرد، به حمدالله با حمایت رییس‌جمهور، دکتر مخبر و دکتر منظور و همه همکاران در دولت دو شب پیش تفاهم‌نامه خرید زمین مناسبی را امضا کردیم که در خیابان حجاب در کنار پارک لاله است.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: این زمین بیش از هشت هزار متر مربع است و یک مجموعه بزرگ کم نظیر خواهیم داشت. همه کارها در حال انجام است. ما در چند روز آینده به همراه آقای مخبر به آنجا می‌رویم تا کار را به شکل نمادین آغاز کنیم. تلاش می‌کنیم در پنجاهمین سالگرد پیروزی انقلاب این مجموعه را در اختیار جشنواره‌های فجر قرار بدهیم.

به پیج اینستاگرامی «خوش خبر1» بپیوندید

همچنین ببینید

گزارش «خبرآنلاین» از ادوار چهارده‌گانه انتخابات ریاست جمهوری
                پزشکیان در کنار آیت الله خامنه ای رکورد زد /کدام شهرها رئیس جمهورساز بوده اند؟ +جدول

گزارش «خبرآنلاین» از ادوار چهارده‌گانه انتخابات ریاست جمهوری پزشکیان در کنار آیت الله خامنه ای رکورد زد /کدام شهرها رئیس جمهورساز بوده اند؟ +جدول

نظام جمهوری اسلامی تابه امروز چهارده انتخابات ریاست جمهوری و ۹ رئیس جمهور را به خود دیده است.