طبیعت عرصه زیبای جدال نبوغ شکار و شکارچی
طبیعت عرصه زیبای جدال نبوغ شکار و شکارچی

طبیعت عرصه زیبای جدال نبوغ شکار و شکارچی

کم خبر/ طبیعت مدام رو به‌‌‌‌ تغییر، بنا به ماهیت محیط و شکل شکار، غریزه حیواناتی که طعمه هستند تغییر می‌‌‌‌کند. اما شکارچی‌‌‌‌ها هم در تنازع بقاء درگیرند و یک دشمن بزرگ دارند به‌‌‌‌نام «گرسنگی». عاملی که باعث می‌‌‌‌شود شکارچی با تکیه بر قدرت، افزایش سرعت، تغییر استراتژی شکار مثل اختفای تازه و حتی کار تیمی سعی کند در چرخه بقاء بماند. مستند زیبای «شکارچیان» با نریشن و گفتار «تام هاردی» فوق‌‌‌‌ستاره هالیوود درباره 6 نوع شکارچی در 6 جغرافیای خاص است. تیم تهیه این مستند از شاخ آفریقا و صحرای گرم و سوزان تانزانیا به شمال کانادا و سرمای عجیبش می‌‌‌‌روند.

در این مستند با تصاویری بکر که برای تهیه هرکدامش ساعت‌‌‌‌ها وقت و هنر گذاشته شده، شاهد تغییر روش‌‌‌‌های شکار خرس قطبی و یوز آفریقایی و... هستیم. برای تماشا می‌‌‌‌توانید به‌‌‌‌ لینک زیر مراجعه کنید و لذت ببرید. فراموش نکنید اگر از نت همراه استفاده کنید نیازی به پرداخت اشتراک نیست و حجم اینترنت‌‌‌‌تان تمام بهاء خواهد بود. پس برای این‌‌‌‌که حجم زیادی مصرف نکنید در بخش تنظیمات ویدئو گزینه کیفیت متوسط را انتخاب کنید. اگر هم از اینترنت خانگی استفاده می‌‌‌‌کنید می‌‌‌‌توانید با پرداخت هزینه اشتراک کمی، ضمن تماشای این مستند به آرشیوی جذاب از به‌‌‌‌روزترین فیلم‌‌‌‌ها، سریال‌‌‌‌ها و مستندهای روز دنیا با دوبله‌‌‌‌های اختصاصی دسترسی داشته باشید.  

>>> برای تماشای مستند «شکارچیان» کلیک کنید

برای تماشای فیلم و سریال‌های بیشتر به بخش «سینما و چهره» کم خبر بروید. این پیشنهادها را هم از دست ندهید:

«لامبورگینی»، داستان پسر کشاورزی که افسانه جاده‌ها را ساخت 1401/10/03 - 17:00

پیچیده‌ترین فیلم 2022 از سینمای اسپانیا بود 1401/10/11 - 22:30

ماجرای دلدادگی دو آدم‌خوارِ نوجوان 1401/10/01 - 21:00

 

همچنین ببینید

سعید جلیلی بعد از رأی دادن: منتخب مردم مورد احترام و رئیس جمهور همه کشور است/ همه باید به او کمک کنند

سعید جلیلی بعد از رأی دادن: منتخب مردم مورد احترام و رئیس جمهور همه کشور است/ همه باید به او کمک کنند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از فردا نیز هر کس که منتخب مردم شد مورد احترام همه است و رئیس جمهور همه کشور است، همه باید به او کمک کنند تا با قدرت ۴ سال پرشکوه و پرافتخار را برای کشور رقم بزنیم.