ریزر نسخه ارزان قیمت لپ‌تاپ گیمینگ Blade 15 را معرفی کرد
ریزر نسخه ارزان قیمت لپ‌تاپ گیمینگ Blade 15 را معرفی کرد

ریزر نسخه ارزان قیمت لپ‌تاپ گیمینگ Blade 15 را معرفی کرد

سخت افزار/ ریزر سالهاست که لپ تاپ‌های مخصوص بازی سری بیلد 15 را وارد بازار می‌کند و در هر نسل با تغییراتی مثبت، تلاش کرده این محصولات را برای گیمرها محبوب‌تر از گذشته کند. همچنین ریزر که معمولا محصولات گران قیمتی را روانه بازار می‌کند، تلاش کرده با قیمت گذاری مناسب‎تر، رضایت اکثریت جامعه گیمرها را جلب کند. این کمپانی اکنون نسخه ارزان قیمت لپ تاپ گیمینگ Blade 15 با قیمت پایه 1500 دلار(حدود 38.4 میلیون تومان) معرفی کرده است.زمان بندی ریزر برای معرفی Blade 15 Base Edition با توجه به اینکه نسخه قدرتمندتر این لپ تاپ از لحاظ پردازنده، گرافیک، نمایشگر 144 هرتز و حافظه ذخیره سازی دو برابر با قیمت پایه یکسان 1500 دلاری مقداری عجیب است. اما نسخه جدید این لپ تاپ محبوب مجهز به پردازنده شش هسته‌ای Core i7-10750H، رم 16 گیگابایتی با فرکانس 2933 مگاهرتز و تراشه گرافیکی GTX 1660 Ti با 6 گیگابایت حافظه ویدئویی است که با توجه به مشخصات خوب و قیمت رقابتی، به نظر بازار فصل تعطیلات سال نو میلادی را هدف قرار داده است.

حافظه SSD با ظرفیت 256 گیگابایتی در چنین محصولی کمی در ذوق می‌زند که احتمالا کاربران را مجبور می کند با اسلات اضافه M.2 PCIe/SATA سریعا آن را ارتقا دهند. در بخش نمایشگر نیز ریزر برای کنترل قیمت، از پنل 120 هرتز در مقایسه با نمونه 144 هرتزی در مدل اصلی استفاده کرده است. همچنان از یک پنل 15.6 اینچی Full HD با پوشش 100 درصدی استاندارد sRGB استفاده شده است.

تنوع پورت‌ها در نسخه نسخه ارزان قیمت لپ تاپ گیمینگ Blade 15 نیز عبارت است از دو پورت USB-A 3.2 نسل دوم، دو پورت USB-C 3.2 نسل اول و یک پورت HDMI به همراه جک هدفون 3.5 میلی متری. ریزر در این محصول مانند مدل اصلی از بدنه آلومینیومی با کیفیت بالا استفاده کرده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

قیمت طلا امروز شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳/ قیمت پایین آمد

قیمت طلا امروز شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳/ قیمت پایین آمد

امروز قیمت طلا در بازار نسبت به روز گذشته روند نزولی را تجربه کرده است؛ هر اونس طلا به ۲,۴۴۲ (دو هزار و چهارصد و چهل و دو) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، کاهش ۰.۸۲ درصدی داشته است.