آپدیت اندروید ۱۱ سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ به صورت آزمایشی ارایه شد
آپدیت اندروید ۱۱ سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ به صورت آزمایشی ارایه شد

آپدیت اندروید ۱۱ سونی اکسپریا ۱ مارک ۲ به صورت آزمایشی ارایه شد

ترنجی/ . این نسخه تاکنون فقط در مدل تایوانی با شماره مدل XQ-AT52 ارائه شده است، اما نشان می دهد که انتشار منطقه ای گسترده تر احتمالا قریب الوقوع است.حجم آپدیت اندروید ۱۱ سونی اکسپریا ۱ مارک ۲  که به صورت OTA ارائه می شود برابر 933.9 مگابایت است و شماره ساخت را از 58.0.A.3.224 به نسخه 58.1.A.0.921 منتقل می کند. عجیب این که همان وصله امنیتی اندروید نوامبر ۲۰۲۰ را از سیستم عامل قبلی حفظ می کند.از نظر تغییرات، جدا از انتقال به اندروید ۱۱ تعدادی ویژگی جدید نیز وجود دارد که در زیر به تفصیل شرح داده ایم. برای کسانی که امیدوار هستند، هیچ گزینه رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی برای Xperia 1 II وجود ندارد.آپدیت اندروید ۱۱ اکسپریا ۱ مارک ۲به روزرسانی جدید: 58.1.A.0.921 (وصله امنیتی: 1 نوامبر 2020)به روزرسانی قدیمی: 58.0.A.3.224 (وصله امنیتی: 1 نوامبر 2020)ویژگی های جدیدبرنامه Cinema Pro پشتیبانی از ضبط فیلم آهسته 4K HDR 120fps (قبلاً 4K HDR 60fps) را اضافه می کند.برنامه Photo Pro حالت جدید MR را برای تنظیم / ذخیره گزینه های پرکاربرد اضافه می کند.قابلیت دو آماده به کار 5G + 4G دو سیم کارت (قبلاً 4G + 4G دو حالت آماده به کار).BatteryCare اکنون گزینه های سفارشی 80 و 90 درصد را ارائه می دهد.ضبط صفحه به نوار اعلان اضافه شد.تصاویر پس زمینه جدید.دکمه روشن فشار طولانی باعث کنترل هوشمند خانه می شود.Wi-Fi و هات اسپات می توانند همزمان روشن شوند.مودم (نسخه باند پایه) به روز شد.

شما این آپدیت اندروید ۱۱ سونی را دریافت کردید؟ هر چند که البته این دستگاه در بازار ما تقریبا نایاب است ولی خب به هر حال از تو، می پرسند!  

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

نهضمت ملی مسکن در انتظار تسهیلات/ بانک‌ها قانون را دور می‌زنند؟

نهضمت ملی مسکن در انتظار تسهیلات/ بانک‌ها قانون را دور می‌زنند؟

باشگاه خبرنگاران جوان : عضو انجمن انبوه سازان مسکن کشور اعلام کرد که بازار مسکن نیاز به یک منابع مالی بسیار گسترده ای دارد که بتوان از طریق آن پروژه های نهضت ملی مسکن را به اتمام رساند.