قابلیت جدیدی به iOS اضافه می‌شود
قابلیت جدیدی به iOS اضافه می‌شود

قابلیت جدیدی به iOS اضافه می‌شود

سخت افزار/ یکی از قابلیت‌هایی که دستگاه‌های اندروید را نسبت به دستگاه‌های آیفون متمایز می‌کند، امکان اضافه کردن یک اکانت مجزا به عنوان اکانت مهمان یا اکانت کاری بر روی همان دستگاه می‌باشد. اما ظاهرا قابلیت اضافه کردن حساب کاربری در iOS به زودی به این سیستم عامل اضافه خواهد شد.درصد اتفاق افتادن این موضوع طبق نظریه‌ای که به تازگی در اینترنت منتشر شده کمی داغ شده است و درصد اینکه اپل قابلیت اضافه کردن حساب کاربری در iOS  را به زودی اضافه کند و به کاربران اجازه بدهد تا چندین اکانت مجزا بر روی دستگاه خود داشته باشند زیاد است. البته مشخص نیست که تعداد اکانت‌هایی که یک کاربر قادر به اضافه کردن باشد به چه مقدار است. اپل درحال حاضر این ایده را به نوع دیگر بر روی دستگاه‌های خود پیاده سازی کرده است.

در صورتی که از سرویس‌های اپل استفاده می‌کنید این شرکت به شما امکان داشتن یک اکانت اشتراکی به نام Family را خواهد داد که با استفاده از آن قادر هستید برنامه‌های خود، موزیک و حتی فضای ابری را در اختیار دیگر دستگاه‌های خود یا خانواده و دوستان بگذارید.دستگاه‌هایی مثل آیپد که برای مصارف دانشگاهی و حتی کار استفاده می‌شوند باید این قابلیت را زودتر از دستگاه‌های آیفون دریافت کنند تا کاربران بتوانند به راحتی بر روی اکانت‌های خود جابجایی سریع داشته باشند و بتوانند در لحظه هم اکانت دانشگاهی و هم اکانت کاری خود را بر روی یک دستگاه داشته باشند.

یکی دیگر از امکاناتی که می‌توان در حضور این قابلیت به آن اشاره داشت جلوگیری از پرداخت‌های درونی برنامه‌ای توسط کودکان دارندگان آیپد یا آیفون است. در صورتی که کارت خود را به دستگاه خود متصل کرده باشید در صورت یک اشتباه کوچک کودکان شما قادر هستند بدون آگاهی نزدیک به چند هزار دلار خرید از روی اکانت شما داشته باشند که این اتفاق قبلا نیز اتفاق افتاده است.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور: انتظار نداریم وعده های شما به این زدی محقق شود؛ اما جلوی تکرار اشتباهات دولتهای گذشته را بگیرید

روزنامه جمهوری اسلامی خطاب به رئیس‌جمهور: انتظار نداریم وعده های شما به این زدی محقق شود؛ اما جلوی تکرار اشتباهات دولتهای گذشته را بگیرید

رئیس‌ جمهور پزشکیان در مصاحبه دیروزش که اولین مصاحبه با خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی بود، برنامه روشنی که نشان بدهد قرار است محوری‌ترین تعلیم نهج‌البلاغه یعنی عدالت در زندگی مردم ایران جاری شود ارائه نداد.