نمایشگر جدید MSI معرفی شد
نمایشگر جدید MSI معرفی شد

نمایشگر جدید MSI معرفی شد

سخت افزار/ نمایشگر MSI Optix G242 معرفی شد تا شاهد مدل دیگری در لاین آپ گیمینگ این کمپانی باشیم که از نرخ نوسازی 144 هرتز و پوشش 127.7 درصدی از طیف رنگی sRGB بهره می‌برد. با توجه به رفرش ریت بالا و همچنین زمان پاسخ دهی 1ms گیمرهای eSports تجربه عالی خواهند داشت. در حالی که MSI از قیمت رسمی Optix G242 رونمایی نکرده اما در حال حاضر BH Photo and Video با قیمت 189.99 دلار(حدود 4.9 میلیون تومان) مدل مذکور را لیست نموده است.

نمایشگر Optix G242 برای گیمرهای eSports طراحی شده و نرخ نوسازی 144 هرتز به خوبی نمایانگر این موضوع می‌باشد. ابعاد پنل صفحه نمایش مورد اشاره 23.8 اینچ می‌باشد و نسبت تصور 16:9 را ارائه می‌دهد تا با توجه به وضوح 1920 × 1080 کاملا ایده آل سیستم‌های گیمینگ نه چندان بزرگ باشد.طراحی ظاهری این مانیتور به اصطلاح بدون فریم بوده و شاهد حاشیه‌های بسیار باریکی هستیم تا ترکیب چند مانیتور نیز ساده باشد. این طراحی البته برای کسانی که محتوا خلق می‌کنند نیز کاملا مناسب خواهد بود. Optix G242 از پنل نوع IPS استفاده می‌کند تا زوایای دید 178 درجه را شاهد باشیم. در حال حاضر 144 هرتز برای بازی‌های رقابتی به یک استاندارد تبدیل شده و حضور آن در این مدل کاملا ضروری به نظر می‌رسد. پشتیبانی از هر دو طیف رنگی DCI P3 و sRGB برای پنل در نظر گرفته شده که شاهد پوشش 94.6 درصدی از طیف DCI P3 و همچنین 127.7 درصدی از طیف sRGB هستیم.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

رمزگشایی از تابلوی شب پرستاره
                آنچه ونگوگ می‌دید و دیگران قادر به دیدنش نبودند

رمزگشایی از تابلوی شب پرستاره آنچه ونگوگ می‌دید و دیگران قادر به دیدنش نبودند

مدتی است که محققان تابلوی شب پرستاره، اثر معروف ونسان ونگوگ را زیر ذره‌بین گرفته‌اند و به بررسی آسمان‌ چرخان این تابلو می‌پردازند. آن‌ها در این نقاشی لایه‌هایی از تلاطم پنهان را کشف کرده‌اند که منعکس‌کننده پدیده‌های جوی واقعی است.