پلی‌استیشن 5 مشکی برای فروش موجود شد
پلی‌استیشن 5 مشکی برای فروش موجود شد

پلی‌استیشن 5 مشکی برای فروش موجود شد

گیم فا/ پلی‌استیشن ۵ مشکی رنگ از امروز برای فروش موجود شد.

اوایل این هفته ما در مورد طیف وسیعی از کنسول‌ پلی‌استیشن ۵ اخباری را شنیده‌ایم. طراحی سفارشی الگو گرفته شده از کنسول پلی‌استیشن ۲ و کنسول گلدن راک، از جمله‌ی این موارد بودند. شاید یکی از مهم‌ترین اخبار مربوط به انتشار کنسول پلی‌استیشن ۵، خبر انتشار آن با رنگ مشکلی بوده که بارها هواداران از شرکت سونی درخواست‌اش را داشتند.

این کنسول‌ها توسط SUP3R5 به فروش می‌رسند که دارای ۳۰۴ نسخه از کنسول‌های پلی‌اسیتشن ۵ استاندارد و دیجیتال به همراه ۵۰۰ کنترلر سفارشی DualSense مشکی خواهkد بود.هنوز هم تعداد کنسول‌های تولیدی در بازار بسیار کم است. البته یک نکته‌ی منفی بسیار بزرگ این است که این کنسول‌ها به‌طور قابل توجهی گران‌تر از کنسول‌های منتشر شده در خرده فروشی‌ها هستند. شما باید آماده باشید که ۶۴۹ دلار(حدود 1.7 میلیون تومان) برای نسخه‌ی سیاه رنگ پلی‌استیشن ۵ دیجیتال و ۷۴۹ دلار(حدود 19.1 میلیون تومان) برای پلی‌استیشن ۵ با درایو نوری، بپردازید. اگر یک کنسول معمولی در خرده فروشی بخرید، ۳۹۹دلار(حدود 10.2میلیون تومان) یا ۴۹۹ دلار(حدود 12.7 میلیون تومان) پرداخت خواهید کرد.به همین ترتیب، قیمت کنترلرهای DualSense هر کدام ۹۹ دلار(حدود 2.5 میلیون تومان) است و از آنجا که روند شخصی سازی شامل جدا شدن کامل قطعات است، مشمول ضمانت سونی نخواهند بود. خوشبختانه خود کنسول‌ها این مشکل را ندارند، زیرا فقط صفحات خارجی برداشته می‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که خرید شما کاملاً با مسئولیت خودتان است. سونی قبلاً ثابت کرده که شرکت‌های ثالث محصولات مربوط به کنسول پلی‌استیشن ۵ سفارشی را ارائه نمی‌دهند.همچنین به نظر می‌رسد تصاویری که SUP3R5 برای فروش کنسول‌های سفارشی خود استفاده کرده، از وب‌سایت رددیت (Reddit) تهیه شده باشند. این بدان معناست که کنسول‌های سفارشی که می‌رسند ممکن است متفاوت با تصاویر باشند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

آغاز صادرات محصولات ملی شیمی کشاورز به ارمنستان

آغاز صادرات محصولات ملی شیمی کشاورز به ارمنستان

اقتصادنیوز : شرکت ملی شیمی کشاورز و شرکت آگروپروف ارمنستان طی مراسمی در ایروان با حضور رایزن اقتصادی ایران در ارمنستان و مدیران عامل این دو شرکت، قرارداد همکاری امضا کردند.