ساعت هوشمند جدید شیائومی معرفی شد
ساعت هوشمند جدید شیائومی معرفی شد

ساعت هوشمند جدید شیائومی معرفی شد

شهر سخت افزار/ شیائومی دیروز از ساعت هوشمند Smart Band 7 Pro رونمایی کرده است. این ساعت هوشمند به عنوان مدل جدید سری عرضه شده و از نمایشگر AMOLED برخوردار است. همچنین پشتیبانی از 150 واچ‌فیس برای Smart Band 7 Pro در نظر گرفته شده است.شیائومی دیروز در کنار گوشی های پرچم‌دار سری Xiaomi 12T  از ساعت های هوشمند سری Smart Band 7 رونمایی کرده و آن‌ها را برای بازار جهانی آماده کرده است. این ساعت هوشمند مستطیلی با خصوصیات پرچم‌دار به بازار می‌آید.

ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 7 Pro به یک نمایشگر با رزولوشن 486 در 280 پیکسل مجهز شده که ابعادی 1.64 اینچی دارد. برای این نمایشگر حداکثر نوردهی 500 نیت در نظر گرفته شده و با قابلیت تنظیم روشنایی خودکار، شارژ باتری نیز مدیریت می‌شود. برای محافظت از نمایشگر Xiaomi Smart Band 7 Pro نیز از شیشه استفاده شده است.

برای ساعت هوشمند Smart Band 7 Pro شیائومی، قابلیت‌های سلامتی و ورزشی همچون حسگر ضربان قلب، حسگر سطح اکسیژن خون و رهگیر خواب در نظر گرفته شده است. این ساعت هوشمند همچنین 110 حالت ورزشی مختلف دارد و قادر است به کاربران برنامه تمرین نیز پیشنهاد دهد. این برنامه تمرین‌هایی برای بهبود سلامت قلب و ریه را شامل می‌شود.ساعت هوشمند Smart Band 7 Pro به سیستم GNSS مجهز شده تا دنبال کردن مسیر بدون نیاز به گوشی هوشمند ممکن باشد. با استاندارد ضد آب 5ATM همچنین امکان استفاده در هنگام شنا و دوش گرفتن نیز ممکن شده است.

ساعت هوشمند Smart Band 7 Pro با اندروید 6 و بالاتر سازگاری دارد و به آیفون دارای iOS 12 و بالاتر متصل می‌شود. شیائومی ظرفیت باتری را اعلام نکرده، اما می‌گوید تا 12 روز در حالت استفاده عادی نیازی به شارژ مجدد وجود ندارد.ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 7 Pro را می‌توان در رنگ‌های سبز، نقره‌ای، نارنجی، صورتی، آبی و مشکی خریداری نمود. ساعت هوشمند Xiaomi Smart Band 7 Pro با قیمت 99 دلار به فروش می‌رسد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

گوگل به کمک والدین آمد / پشتیبانی از یک قابلیت مهم

گوگل به کمک والدین آمد / پشتیبانی از یک قابلیت مهم

مهر : گوگل پشتیبانی از قابلیت «اسکول تایم» (School time) را گسترش می دهد تا به والدین اجازه دهد قابلیت های دسترسی کودکان به دستگاه ها را در بازه های زمانی از پیش تعیین شده، کنترل کنند.