وقتی بیل گیتس نقش اول ویدئوی تبلیغاتی و طنز ویندوز ۹۸ می‌شود

وقتی بیل گیتس نقش اول ویدئوی تبلیغاتی و طنز ویندوز ۹۸ می‌شود

دیجیاتو/ مایکروسافت در تولید ویدیو های تبلیغاتی بد، استعداد عجیبی دارد. این شرکت به تازگی برای سرفس پرو ۳ تبلیغی را درست کرده که انتقادات بسیاری را از سمت کاربران بر انگیخته است. بر همین اساس ...

مایکروسافت در تولید ویدیو های تبلیغاتی بد، استعداد عجیبی دارد. این شرکت به تازگی برای سرفس پرو ۳ تبلیغی را درست کرده که انتقادات بسیاری را از سمت کاربران بر انگیخته است.بر همین اساس بد ندیدیم تا مروری داشته باشیم بر تاریخچه آگهی های تبلیغاتی این شرکت کامپیوتری. در آرشیو ویدیو های مایکروسافت سه ویدیو قرار دارند که تماشای آن ها در حال حاضر می تواند بسیار خنده دار باشد.اشتباه نکنید، مایکروسافت برای تبلیغات خود به سراغ کمدین های سینمایی نرفته است، بلکه ترجیح داده تا از استعداد های دو مدیر رده بالای این شرکت، یعنی بیل گیتس و استیو بالمر استفاده نماید.در ویدیو هایی که در ادامه مطلب قرار دارند، حرکت هایی را از گیتس و بالمر خواهید دید که هرگز باورشان نخواهید کرد. تصور بالمر در چنین موقعیت هایی آنچنان هم سخت نیست، اما بیل گیتس ماجرایی متفاوت دارد. میلیاردر شماره یک دنیا و کسی که با بنیاد خیریه اش جان میلیون ها آدم را نجات می دهد، در این تبلیغات چنان حرکات خنده داری را مرتکب می شود که شخصیتش را به کل زیر سؤال می برد.

بازار

ویدئو دیدنی از هجوم کاربران برای خرید ویندوز 98 1402/04/04 - 22:50

25 سال پیش در چنین روزی ویندوز 98 عرضه شد 1402/04/04 - 19:18

بدون هیچ صحبت اضافه ای، از شما دعوت می کنیم تا این ویدیو های کوتاه را در سالگرد عرضه ویندوز 98 به تماشا نشینید.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

فرمانده کل سپاه یک پیام صادر کرد+ جزئیات

فرمانده کل سپاه یک پیام صادر کرد+ جزئیات

سرلشکر سلامی در پیامی از حماسه آفرینی‌ های پاسداران بازنشسته برای خلق عزت، اقتدار، آبرو و سربلندی ایران و ایرانی قدردانی کرد.