قابلیت فوق‌العاده Action Mode در آیفون 15 را ببینید

قابلیت فوق‌العاده Action Mode در آیفون 15 را ببینید

کم خبر/ نسخه‌های استاندارد و پلاس آیفون ۱۵ با دوربین بهبودیافته، سخت‌افزار قدرتمند و درگاه USB-C از راه رسیدند تا در برابر رقبا عرض اندام کنند.سرانجام پس از یک سال انتظار، اپل با برگزاری رویداد بزرگ Wonderlust از نسل جدید سری پرچمدار خود موسوم به سری آیفون ۱۵ رونمایی کرد که شامل چهار مدل آیفون ۱۵، آیفون ۱۵ پلاس، آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس می‌شود. همانطور که انتظار می‌رفت، بهبودهای فنی اصلی به مدل‌های پرو سری آیفون ۱۵ اختصاص داده شده ولی نسخه‌های پلاس و استاندارد نیز با پیشرفت‌های قابل توجهی مانند ویژگی داینامیک آیلند، دوربین بهبودیافته، باتری حجیم‌تر و البته Action Mode همراه شده‌اند.

Action Mode چیست؟این یک ویژگی داخلی در برنامه دوربین در مدل‌های iPhone 14 و ۱۴ Pro است. Action Mode به دنبال پایداری و نرم کردن ویدیوهای شماست. هدف آن اصلاح لرزش‌ها و حرکت‌های ناخواسته در هنگام فیلم‌برداری است.برای پایدار کردن ویدیوها حتی در وسط یک حرکت، از حسگر کامل با تصحیح رول پیشرفته استفاده می کند. هنگام عکاسی از ماشین در حال حرکت یا دویدن در کنار سوژه، می‌توانید از این حالت برای ضبط ویدیوهای بسیار پایدار استفاده کنید. شما نیازی به تجهیزات اضافی ندارید.ویدیوها با حالت اکشن بسیار روان می شوند. همچنین به طور پیش فرض روی لنز فوق عریض است اما می توانید این تنظیمات را تغییر دهید.حالت اکشن از ضبط ویدیو با وضوح ۱۰۸۰p یا ۲.۸k با حداکثر سرعت ۶۰ فریم در ثانیه پشتیبانی می کند. شما به راحتی می توانید بین دو رزولوشن از وضوح HD جابه جا شوید. علاوه بر این، در مدل های آیفون ۱۴، از Dolby Vision HDR پشتیبانی می کند. در حالی که مدل آیفون ۱۴ پرو نیز از فرمت های ویدئویی Apple ProRes پشتیبانی می کنند.

بازار

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

حزب اله ارتش اسرائیل را در هم کوبید/ حمله سنگین به پایگاه نظامی العاصی/ حزب الله بیانیه داد

حزب اله ارتش اسرائیل را در هم کوبید/ حمله سنگین به پایگاه نظامی العاصی/ حزب الله بیانیه داد

ایسنا : حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مجاهدان مقاومت اسلامی در حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، ساعت ۱۱:۴۵ صبح روز شنبه پایگاه «العاصی» را با گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.