دردسر تازه برای دارندگان گوشی آیفون 15 پرو مکس
دردسر تازه برای دارندگان گوشی آیفون 15 پرو مکس

دردسر تازه برای دارندگان گوشی آیفون 15 پرو مکس

شهر سخت افزار/ به نظر می‌رسد که یک مشکل جدید به لیست بلند مشکلات گوشی‌های سری آیفون 15 اضافه شده است. این بار شاهد انتشار گزارش‌هایی هستیم که نشان می‌دهد صفحه‌نمایش گوشی آیفون 15 پرو مکس مانند نمایشگرهای OLED دچار سوختگی تصویر شده و باید به صورت فیزیکی آن را تعویض کرد.عرضه گوشی‌های سری آیفون 15 اپل مانند هر سال با حواشی و سروصداهای زیادی همراه بود و گزارش‌های زیادی منتشر شد که نشان می‌داد تازه‌ترین گوشی‌های هوشمند ساخت اپل با مشکل افزایش دمای بیش از حد سروکار دارند.به گزارش Phonearena، حدود یک ماه از این گزارش‌ها گذشت و اپل توانست با انتشار به‌روزرسانی و ایجاد تغییراتی این مشکل بزرگ را برطرف کند. حالا به نظر می‌رسد که دارندگان آیفون 15 پرو مکس که گران‌ترین نسخه از گوشی‌های iPhone 15 به شمار می‌آید، با یک مشکل جدید نگران‌کننده و بسیار جدی مواجه شده‌اند.

بازار

دردسر تازه برای خریداران آیفون ۱۵ پرو مکسبه گزارش تعدادی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق)، آیفون 15 پرو مکس با مشکل سوختگی صفحه‌نمایش مواجه می‌شود و به نظر می‌رسد که این دردسر تازه به لیست مشکلات ترسناک کاربران افزوده شده است.به گزارش کاربران، این حادثه زمانی رخ می‌دهد که یک تصویر ثابت بر روی صفحه‌نمایش گوشی شما برای مدت طولانی به نمایش درآید. علاوه بر این، گفته شده که هیچ تفاوتی میان تصاویر نمایش داده شده نیست و تنها باید یک تصویر بدون هرگونه تغییر نمایش داده شود.این مشکل که معمولاً به عنوان سوختگی صفحه‌نمایش از آن یاد می‌شود، اغلب در پنل‌های OLED رخ می‌دهد. نکته جالب آن است که تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد حتی پس از خاموش کردن صفحه‌نمایش نیز تصاویر به صورت شبح مانند همچنان نشان داده می‌شوند.دارندگان گوشی‌های آیفون 15 پرو مکس یکی پس از دیگری در حال انتشار تصاویری مشابه از این حادثه هستند و تنها با یک جستجوی ساده در پلتفرم Reddit می‌توانید تعداد قابل توجهی موارد مشابه را پیدا کنید. یکی از تصاویر به اشتراک گذاشته شده نسبت به سایر موارد بسیار جالب‌تر است؛ در این تصویر شما می‌توانید صفحه‌کلید مجازی QWERTY گوشی آیفون را مشاهده کنید که در صفحه‌نمایش سوخته است.

در توضیحات مربوط به این تصویر گفته شده:من هم این مشکل را دارم. اپل عنوان نموده که صفحه‌نمایش من را جایگزین خواهد کرد. این مشکل نسبتاً غیرمعمول به نظر می‌رسد چرا که من در مجموع 5 گزارش مشابه را دیده‌ام. با این حال، این حادثه قطعاً یک مشکل واقعی در مورد گوشی‌های iPhone 15 Pro Max به شمار می‌آید که در نسل‌های قبل هرگز آن را نداشتیم.مشکل سوختگی تصویر بر روی صفحه‌نمایش معمولاً به مدت زمان زیادی نیاز دارد تا شکل بگیرد. با این وجود، رخ دادن این اتفاق بدان معناست که صفحه‌نمایش گوشی‌های آیفون 15 پرو مکس از نقص تولید رنج می‌برند.با تمام این تفاسیر، اپل باید گوشی‌های دارای مشکل را جایگزین کند، چرا که سوختگی صفحه‌نمایش یک مسئله سخت‌افزاری به شمار آمده و با انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری قابل جبران نیست.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

فوری/ پیش فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت مصوب آغاز نشد!

فوری/ پیش فروش بلیت پروازهای اربعین با قیمت مصوب آغاز نشد!

تسنیم : درحالی قرار بود پیش‌فروش بلیت پروازهای ایام اربعین به نجف و بغداد با قیمت‌ مصوب از امروز آغاز شود که تاکنون ایرلاین‌ها و سکوهای اینترنتی بلیتی را برای این مسیرها عرضه نکرده‌اند.