ستاد مقابله با قاچاق کالا: گوشی‌‌ که اسمش را نمی‌بریم اما همه می‌دانند چیست، غیرقانونی است

ستاد مقابله با قاچاق کالا: گوشی‌‌ که اسمش را نمی‌بریم اما همه می‌دانند چیست، غیرقانونی است

دیجیاتو/ رئیس جلسه ستاد مبارزه قاچاق کالا و ارز؛ عصر سه شنبه ( ۲ آبان ۱۴۰۲) به ریاست «سید ابراهیم رییسی» در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. خبرگزاری صدا و سیما در پایان این مراسم بدون آوردن نام آیفون درباره ممنوعیت واردات این گوشی سوال پرسیده است. خبرنگار صدا و سیما درباره «ممنوعیت یک گوشی تلفن همراه» پرسش خود را مطرح کرده و رئیس ستاد مقابله با قاچاق کالا بر این ممنوعیت و عدم تغییر این تصمیم تأکید کرده است. رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا در توضیح موضوع ممنوعیت واردات این گوشی گفت: «قطعا این گوشی که اسمش را هم نمی‌آوریم و همه می دانند چیست، دولت و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز و وزارت خانه مرتبط با جدیت مقابل اینکه این گوشی‌ها به هر شکلی وارد کشور شود ، خدمات به آن‌ها داده نمی شود؛ غیر قانونی و ممنوع است.»

بازار

 او در برابر این پرسش که آیا دولت ممکن است تصمیم خود را در این مورد عوض کند گفت: «بعید می دانم این تصمیم عوض شود، ورود و استفاده و فروش و به کارگیری این گوشی‌ها ممنوع است.»پیش‌تر سخنگوی این ستاد نیز در آنتن زنده صدا و سیما از گوشی آیفون ۱۴ به عنوان «گوشی آمریکایی شماره ۱۴» یاد کرده بود و به ممنوع بودن واردات و فروش این گوشی تأکید کرده بود. دولت طی سال‌های اخیر، واردات رسمی دو مدل آیفون ۱۴ و ۱۵ را ممنوع اعلام کرده و آنطور که کارشناسان می‌گویند دلیل این موضوع ارزبری زیاد این دو مدل گوشی است. با این حال ورود مسافری این گوشی به کشور همچنان صورت می‌گیرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

تاکیدات مکرر رئیس جمهوری سابق بر ضرورت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم
                «جمعهِ سرنوشت ساز» از نگاه حسن روحانی /۱۵ تیر به فکر ایران باشیم /اینجا خانه ماست، خانه مشترک همه ما...

تاکیدات مکرر رئیس جمهوری سابق بر ضرورت مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم «جمعهِ سرنوشت ساز» از نگاه حسن روحانی /۱۵ تیر به فکر ایران باشیم /اینجا خانه ماست، خانه مشترک همه ما...

با اینکه مناظره های انتخاباتی و حضور کاندیدا های پوششی آورده‌ای جز تخریب برای دولت یازدهم و دوازدهم و حسن روحانی نداشت، اما رئیس جمهوری سابق کشورمان، نه تنها انتخابات را تحریم نکرده بلکه مردم به مشارکت در انتخابات دعوت می کند.