گوشی جذاب POCO X6 Pro از راه رسید
گوشی جذاب POCO X6 Pro از راه رسید

گوشی جذاب POCO X6 Pro از راه رسید

شهر سخت افزار/ اخیراً یک گوشی جدید از برند پوکو در پایگاه دریافت گواهینامه BIS ظاهر شده و به نظر می‌رسد که پرچم‌دار جدید گوشی‌های سری پوکو ایکس یعنی POCO X6 Pro باشد. لیست شدن این گوشی در BIS از عرضه قریب‌الوقوع آن خبر می‌دهد.گوشی‌های برند پوکو معمولاً به دلیل قیمت رقابتی و مشخصات فنی قابل توجهی در بازار ایران محبوب هستند. به عنوان مثال، می‌توان به گوشی‌های سری POCO X اشاره کرد که می‌توان پرچم‌دار آن یعنی POCO X5 را با قیمتی حدود 11 میلیون تومان در بازار یافت.

بازار

حالا شایعات و گزارش‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد نسخه جدید این مجموعه یعنی گوشی POCO X6 Pro قرار است به زودی از راه برسد. این گزارش‌ها پس از آن منتشر شده که چندین دستگاه جدید از این برند چینی در وب‌سایت‌های صدور گواهینامه مشاهده شد.اولین حضور رسمی گوشی POCO X6 Pro به گزارش Gizmochina، جدیدترین عضو از گوشی‌های محبوب POCO دستگاهی با شماره مدل 23122PCD1I است که در وب‌سایت صدور گواهینامه BIS (دفتر استاندارد‌های هندوستان) ظاهر شده است. در حال حاضر نام بازاریابی این محصول مشخص نشده، با این حال به نظر می‌رسد که شاهد آماده شدن پوکو برای معرفی گوشی POCO X6 Pro باشیم زیرا مدتی قبل چند دستگاه مشابه در پایگاه داده IMEI به ثبت رسید.لیست BIS تاید می‌کند که گوشی POCO X6 Pro ابتدا در بازار هند و مدتی بعد نیز احتمالاً در بازار ایران عرضه خواهد شد. گزارش‌های قبلی حاکی از آن بود که گوشی پوکو ایکس 6 پرو نسخه‌ای از Redmi Note 13 Pro خواهد بود که به‌تازگی در چین عرضه شده است.علاوه بر این، انتظار می‌رود که برادر کوچک‌تر این گوشی یعنی POCO X6 5G نیز به زودی عرضه شود، دستگاهی که احتمالاً نسخه اصلاح شده Redmi Note 13 5G خواهد بود.

گوشی ردمی نوت 13 پرو دارای صفحه‌نمایش 6.67 اینچی AMOLED با نرخ بازسازی تصویر 120 هرتز، پردازنده اسنپدراگون 7s نسل 2 و سیستم دوربین سه‌گانه 200 مگاپیکسلی است. از سوی دیگر، Redmi Note 13 5G دارای صفحه‌نمایش 6.6 اینچی AMOLED با رفرش ریت 120 هرتز، پردازنده دایمنسیتی 6080 مدیاتک و سیستم دوربین دوگانه 108 مگاپیکسلی است.شرکت POCO هنوز تاریخ عرضه گوشی‌های سری X6 را اعلام نکرده، با این وجود لیست شدن این دستگاه‌های در پایگاه BIS نشان می‌دهد که فاصله چندانی با این رویداد نداریم.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

این ۱۷ بانک در پرداخت تسهیلات مسکن عملکرد صفر داشتند/ جریمه ۳۰۰ همتی برای بانک‌های متخلف

این ۱۷ بانک در پرداخت تسهیلات مسکن عملکرد صفر داشتند/ جریمه ۳۰۰ همتی برای بانک‌های متخلف

یک کارشناس مسکن گفت: عملکرد صفر ۱۷ بانک در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن،تخلف است، نباید به سادگی از کنار این مساله گذشت، افزود: مطابق قانون ۲۰درصد تسهیلات پرداختی از سوی بانک‌ها باید برای امر ساخت مسکن باشد و به ساخت و ساز اختصاص یابد.