گوشی تاشدنی جدید هواوی با دو حفره بزرگ در پنل پشتی رؤیت شد
گوشی تاشدنی جدید هواوی با دو حفره بزرگ در پنل پشتی رؤیت شد

گوشی تاشدنی جدید هواوی با دو حفره بزرگ در پنل پشتی رؤیت شد

زومیت/ گوشی تاشدنی جدید هواوی همراه با هواوی نوا ۱۲ و نوا ۱۲ پرو به‌زودی رونمایی خواهد شد. بعد از هواوی P50 Pocket و هواوی Pocket S، احتمالاً‌ غول چینی از گوشی تاشدنی جدید خود با نام هواوی Pocket S2 همراه با نوا ۱۲ و نوا ۱۲ پرو پرده‌برداری خواهد کرد. افشاگری در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تصویر رندر گوشی تاشدنی هواوی Pocket S2 و هواوی نوا ۱۲ را فاش کرد.رندر غیررسمی فاش‌شده از هواوی Pocket S2

بازار

رندر غیررسمی فاش‌شده از هواوی نوا ۱۲طبق تصاویر فاش‌شده، نسل دوم گوشی تاشدنی Pocket S طراحی مشابهی با نسل قبلی دارد. هواوی در پنل پشتی از دو ماژول دایره‌ای برای قرارگیری دوربین‌ و نمایشگر دوم استفاده کرده است. حسگر اثر انگشت تعبیه‌شده روی دکمه‌ی پاور و کلیدهای کم و زیاد کردن صدا، در لبه‌ی سمت راست گوشی تاشدنی جدید هواوی قرار خواهند گرفت.افشاگر دیگری در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو گفت که گوشی تاشدنی جدید هواوی با اسم رمز LEM در ماه دسامبر (آذر تا دی) رونمایی خواهد شد.اطلاعاتی از مشخصات گوشی هواوی Pocket S2 در دسترس نیست؛ اما انتظار می‌رود این گوشی تاشو با پردازنده سری کرین ۹۰۰۰ روانه‌ی بازار شود. هواوی نوا ۱۲ با پردازنده کرین ۸۳۰ و نوا ۱۲ پرو با پردازنده کرین 9000s تنها برای بازار چین رونمایی خواهند شد.انتظار می‌رود قیمت گوشی هواوی Pocket S2 نزدیک به قیمت گوشی سامسونگ گلکسی Z Flip 5 و قیمت گوشی تاشدنی برندهای دیگر باشد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

عیسی زارع‌پور؛ از هدف‌گذاری تا اجرا/ اینفوگرافیک

عیسی زارع‌پور؛ از هدف‌گذاری تا اجرا/ اینفوگرافیک

مثل یک فیلم ناتمام یا رمانی که صفحات آخر آن چاپ نشده، ماجرای دولت سیزدهم، و به تبع آن وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ناگهان به پایان رسید و برنامه‌هایی که وزیر و معاونانش در دستور کار داشتند ناتمام ماند. در چنین وضعیتی عیسی زارع‌پور در مقام وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات می‌تواند بگوید کارنامه‌اش سزاوار ارزیابی نیست؛ اما آنچه در سه سال گذشته به زمین واقعیت رسیده است، جهت‌گیری وزارتخانه را نشان می‌دهد و می‌توان چنین برداشت کرد که اگر اتفاق نامنتظره‌ای رخ نمی‌داد، ادامه راه نیز طی می‌شد.