برنامه/ فایل‌های شخصی را مخفی کنید
برنامه/ فایل‌های شخصی را مخفی کنید

برنامه/ فایل‌های شخصی را مخفی کنید

کم خبر/ حریم خصوصی بسیار امر مهمی است و مطمئنا هیچ کسی دوست ندارد اسناد و فایل های شخصی به خصوص عکس ها و فیلم های شخصی او در معرض خطر باشد. بهترین کار برای محافظت از عکس ها، فیلم ها و اسناد شخصی قفل گذاری روی آنهاست که حتی اگر کسی دسترسی به گوشی همراه شما نیز داشته باشد نتواند اسناد شخصی شما را ببیند.برنامه Photo Vault PRIVARY را دانلود کنید و از بالاترین محافظت برای عکس ها، فیلم ها و اسناد شخصی خود لذت ببرید. در حال حاضر بیش از 5 میلیون نفر در سراسر جهان به آن اعتماد کرده اند و بیش از 550 میلیون فایل را قفل کرده اند.ویژگی های برنامه مخفی سازی عکس و فیلم و اسنادتفاوت را احساس کنیداستفاده از برنامه Photo Vault PRIVARY Ultra Safe راحت تر از گالری پیش فرض گوشی شما است و با همان رمزگذاری که بانک ها استفاده می کنند از شما محافظت می کند!عکس های خود را سازماندهی کنید، آنها را خصوصی نگه دارید و هر ویدئو یا سندی را براحتی وارد آن کرده و آنها را قفل کنید. Privary بهترین برنامه مخفی سازی عکس و فیلم اندروید و یک خزانه عکس واقعی است که تمام اسناد شخصی را با محافظت کامل منحصر به فرد پنهان می کند.کاملا مخفی و خصوصیفایل‌هایی که به Privary وارد می‌کنید کاملاً مخفی هستند و با رمز عبور خصوصی، پین یا اثر انگشت شما به‌طور ایمن قفل می‌شوند. هیچ کس جز شما نمی تواند فایل های مخفی شما را ببیند!دارای امنیت چند سطحی برای اطمینان از حریم خصوصی شمابسیاری از برنامه‌ها می‌توانند عکس‌ها را مخفی کنند، اما ضعیف هستند و هک کردن آنها بسیار آسان است. Privary تفاوت را ایجاد می کند و از رمزگذاری واقعی با AES CTR برای تضمین بالاترین امنیت برای حریم خصوصی شما استفاده می کند.اسناد، عکس ها و فیلم ها را مخفی و قفل کنیدصندوقچه خود را با پین، رمز عبور یا اثر انگشت باز کنید

پوشه های اصلی و زیر کجموعه آنها را برای مرتب کردن فایل های خود ایجاد کنیدحفاظت کامل از داده ها با رمزگذاری کاملاگر به دنبال حریم خصوصی واقعی هستید، Privary را انتخاب کنیدPrivary اسناد مهم شما را با ویژگی‌های عالی قفل می‌کند: هر طور که دوست دارید سازماندهی کنید و هر تعداد پوشه یا زیرپوشه را که می‌خواهید ایجاد کنید.قفسه عکس رمزگذاری شده که واقعاً از عکس‌ها و اسناد شخصی شما در برابر جاسوسی افراد و هکرها محافظت می‌کند، و استفاده از آن از گالری گوشی شما راحت تر است.شما براحتی میتوانید آیکن برنامه Privary ا نیز در گوشی خود مخفی کنید.Privary App Lock با محافظت انحصاری First Class Premium به شما خدمات می دهد:

• پشتیبانی کامل از کارت SD• شناسایی متجاوزان به صورت خودکار• در برنامه های اخیراً استفاده شده قابل مشاهده نیست

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاترحجم: 14 مگابایتلینک دانلود برای اندروید (لینک کمکی)برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

بازار

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

راز پنهان در ۲ مکان رأی دادن پزشکیان در دور اول و دوم انتخابات

راز پنهان در ۲ مکان رأی دادن پزشکیان در دور اول و دوم انتخابات

عضو کابینه دولت دوازدهم، دلیل رأی دادن مسعود پزشکیان در یک بیمارستان و مدرسه در دور اول و دوم انتخابات را اعلام کرد.