برنامه/ ماشین حساب همه کاره
برنامه/ ماشین حساب همه کاره

برنامه/ ماشین حساب همه کاره

کم خبر/ با استفاده از برنامه ماشین حساب زیبای Stylish Calculator - CALCU™ ماشین حساب مخصوص به خود را داشته باشید. این برنامه برای انجام حساب و کتاب‌های روزمره بسیار سریع و روان بوده و در عین حال تمامی توابع ماشین حساب مهندسی مورد نیاز شما را نیز در خود جای داده است. این برنامه به شما امکان می‌دهد توابع مورد نیاز خود را اضافه و یا حذف کنید و بدین ترتیب ماشین حسابی سفارشی داشته باشید. CALCU™ یک ماشین حساب برای استفاده در محاسبات روزمره شما می باشد. با تمام قابلیت علمی که شما برای کار و مدرسه نیاز دارید. و برای نیازهای بیشتر خود، CALCU™ به شما اجازه می دهد قابلیت ها و ثابت هایی که نیاز دارید را برای ایجاد ماشین حساب مورد علاقه خود، اضافه یا حذف کنید. CALCU™ تمام عملکردهای ماشین حساب عادی و علمی را در یک برنامه ساده، شیک و آسان برای استفاده ارائه می دهد.برخی از ویژگی های برنامه Stylish Calculator - CALCU™:رابط کاربری زیبا و بصری با کنترل و ناوبری مبتنی بر حرکتمشاهده نتایج فوری محاسبات خود هنگامی که آنها را وارد می کنیدکشیدن به طرف بالا روی صفحه پد(keypad) برای ظاهر شدن صفحه ماشین حساب علمیکشیدن به طرف پایین بر روی صفحه نمایش برای دیدن تاریخچه محاسباتکشیدن به سمت بالا روی صفحه کلید علمی برای سفارشی کردن آنایجاد ثابت های تعریف شده توسط کاربرانتخاب بین طرح صفحه کلید ساده و کاملانتخاب از 12 تم شیکصفحه کلید را به سمت بالا بکشید تا صفحه کلید علمی آشکار شودبرای مشاهده تاریخچه محاسبه، انگشت خود را روی صفحه به پایین بکشیدپشتیبانی از چند پنجره سامسونگنمایش گزینه کلیدهای حافظهصفحه کلید علمی را به سمت بالا بکشید تا آن را سفارشی کنیدثابت های تعریف شده توسط کاربر ایجاد کنید

بین طرح صفحه کلید ساده و کامل را انتخاب کنیداز طیف وسیعی از تم های شیک را انتخاب کنیدتم تریال جدید ما را امتحان کنید

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاترحجم: 20 مگابایتلینک دانلود برای اندروید (لینک کمکی)برای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

بازار

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

گفتگوی بایدن و نتانیاهو درباره مذاکرات آتش‌بس احتمالی و توافق آزادی اسرا

گفتگوی بایدن و نتانیاهو درباره مذاکرات آتش‌بس احتمالی و توافق آزادی اسرا

مقامات کاخ سفید اعلام کردند جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل درباره تحولات مربوط به توافق آتش بس و گروگان گیری بین اسرائیل و حماس گفتگو کرد.