بر اساس رکورد گینس، این بزرگ‌ترین کلکسیون موبایل دنیا است
بر اساس رکورد گینس، این بزرگ‌ترین کلکسیون موبایل دنیا است

بر اساس رکورد گینس، این بزرگ‌ترین کلکسیون موبایل دنیا است

زومیت/ یک کاربر اهل رومانی با ۳٬۴۵۶ موبایل، دارای بزرگ‌ترین کلکسیون گوشی در دنیا است.  آندری بیلبی آرجنتیس است که در کلوژ-ناپوکای رومانی زندگی می‌کند، ۳٬۴۵۶ گوشی دارد. بر اساس کتاب رکوردهای جهانی گینس، او دارای بزرگ‌ترین کلکسیون تلفن‌های همراه در دنیا است.بر اساس گزارش فون‌آرنا، تعداد کل تلفن‌هایی که آندری در اختیار دارد، در واقع بیشتر از این است؛ زیرا در رکورد گینس، تعداد کل تلفن‌ها شامل چندین‌هزار تلفن تکراری نمی‌شود.در ابتدا انتظار داشتیم که آندری سال‌ها قبل از معرفی اولین گوشی آیفون توسط استیو جابز در سال ۲۰۰۷ شروع به جمع‌آوری تلفن‌های همراه کرده باشد؛ اما در کمال تعجب، بیلبی آرجنتیس سال ۲۰۱۸ جمع‌آوری مجموعه‌ی خود را آغاز کرد. در واقع او تلفن‌های خود را در ۶ سال گذشته جمع‌آوری کرده است.

 این عکس مربوط‌ به کلکسیون اکرم کاراگودکوغلو، رکورددار قبلی استعکسی که همراه با داستان گینس است، اتاقی را نشان می‌دهد که آندری گوشی‌هایش را جمع می‌کند. دو دیوار روبه‌روی هم کاملاً با تلفن همراه پوشانده شده‌اند. در بین گوشی‌های آندری می‌توان چند مدل گوشی آیفون قدیمی، چندین گوشی موتورولا Razr V3 در رنگ‌های مختلف و چند گوشی گوگل اخیر را تشخیص داد.انتظار نمی‌رود که آندری برای هر گوشی یک سیمکارت داشته باشد. مطمئناً هر طرفدار تلفن دوست دارد حداقل یک ساعت را در مجموعه آندری صرف کند. تعداد زیادی از مردم، کلکسیونی از چند گوشی قبلی خود دارند که در یک کشو یا جعبه در حال جمع کردن گردوغبار است؛ اما برای داشتن یک کلکسیون چندهزارتایی باید ذوق و اراده‌ای شبیه آندری بیلبی آرجنتیس داشته باشید.

بازار

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

پیام تبریک رهبر ملی مردم ترکمنستان به مسعود پزشکیان

پیام تبریک رهبر ملی مردم ترکمنستان به مسعود پزشکیان

ايسنا : رهبر ملی مردم ترکمن و رئیس مصلحت خلق ترکمنستان در پیامی به مسعود پزشکیان انتخاب وی به عنوان رئیس جمهور ایران را تبریک گفت.