گوشی مستحکم Armor 23 Ultra با ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه و دوربین اصلی سه‌گانه معرفی شد
گوشی مستحکم Armor 23 Ultra با ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه و دوربین اصلی سه‌گانه معرفی شد

گوشی مستحکم Armor 23 Ultra با ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه و دوربین اصلی سه‌گانه معرفی شد

شهر سخت افزار/ شرکت Ulefone برای اولین بار در نمایشگاه MWC 2023 نمونه اولیه از گوشی جان سخت Armor 23 Ultra را به معرض دید عموم گذاشت اما بالاخره امروز با اعلام رسمی ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی هوشمند اعلام شد که آن برای عرضه به بازارهای جهانی آماده است. باید گفت گوشی Armor 23 Ultra با ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه خود استاندارد جدیدی را در حوزه گوشی‌های مستحکم معرفی کرده است.گوشی Armor 23 Ultra محصول جدیدی از شرکت Ulefone است که بیش از هر چیز به دلیل تولید گوشی‌های با استحکام عالی نزد کاربران شناخته می‌شود. گوشی Armor 23 Ultra نیز از این قاعده مستثنی نیست و با بهره‌مندی از بدنه‌ای قدرتمند و مستحکم، ویژگی‌ها و قابلیت‌های عالی دیگری، نظیر عملکرد بسیار خوب، باتری با شارژدهی عالی، دوربین اصلی سه‌گانه و همچنین ارتباط ماهواره‌ای قدرتمند را در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد.

بازار

مشخصات گوشی Armor 23 Ultraبراساس گزارش Gizchina، گوشی Armor 23 Ultra دارای یک نمایشگر 6.78 اینچی IPS با وضوح FHD+ یا 1080 در 2460 پیکسلی است و از نسبت تصویر 20.5:9، نرخ بروزرسانی 120 هرتزی و همچنین نرخ 240 هرتزی نمونه برداری از دستورات لمسی بهره می‌برد. نمایشگر این گوشی به شیشه محافظ Gorilla Glass Victus نیز مجهز است تا خیال کاربران را از بابت استحکام در این بخش تا حدود زیادی برطرف کند.در بالای نمایشگر این گوشی می‌توان یک بریدگی موسوم به Punch-hole را مشاهده کرد که دسترسی به دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی را ممکن می‌کند. سنسور دوربین سلفی این گوشی دارای گشادگی دیافراگم F/2.25 است و می‌تواند ویدیوهای با وضوح 1080p را با نرخ 30 فریم بر ثانیه به ثبت برساند. Ulefone همچنین برای این گوشی هوشمند تراشه Dimensity 8020 را در نظر گرفته است که دارای هشت هسته پردازشی است و در بهترین حالت سرعت 2.26 گیگاهرتز را فراهم می‌کند. تراشه این گوشی‌ می‌تواند به حداکثر 12 گیگابایت حافظه رم و همچنین 512 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز شود.در پنل پشتی این گوشی هوشمند می‌توان دوربین اصلی آن را مشاهده کرد که سنسورهای آن به صورت جزیره‌ای دایره‌ای شکل در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. سنسور اصلی این دوربین دارای وضوح 50 مگاپیکسلی است و با گشادگی دیافراگم F/1.65، از قابلیت لرزش‌گیر الکترونیکی EIS نیز بهره می‌برد. سنسور دیگر این دوربین نیز که دارای وضوح 50 مگاپیکسلی است به لنز با زاویه دید فوق عریض و 118 درجه‌ای مجهز شده است. حسگر سوم موجود در دوربین اصلی این گوشی نیز از وضوح 64 مگاپیکسلی بهره‌ می‌برد و از نوع Night Vision انتخاب شده است. این حسگر بزرگ‌نمایی اپتیکی 3.2 برابری را هم در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد.طبق انتظار بدنه گوشی Armor 23 Ultra دارای استحکام بسیار خوبی است و برای آن استانداردهای محافظتی IP68 و همچنین IP69K در نظر گرفته شده است که سبب می‌شود آن در برابر آب و گرد و خاک به صورت کامل مقاوم باشد. این گوشی همچنین از استاندارد نظامی MIL-STD-810H نیز پشتیبانی کامل دارد. Ulefone برای این محصول خود باتری با ظرفیت 5280 میلی آمپر ساعتی در نظر گرفته است که می‌تواند با استفاده از شارژرهای سیمی با حداکثر توان 120 وات و با استفاده از شارژرهای بی‌سیم با حداکثر توان 50 وات، انرژی موردنیاز خود را دریافت کند.شرکت سازنده اعلام کرده است که باتری این گوشی می‌تواند با هربار شارژ چیزی در حدود 24 ساعت برای برقراری تماس‌های تلفنی مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین باتری این گوشی قادر است با هر بار شارژ تا 240 ساعت به صورت Standby و آماده به کار دوام بیاورد. یکی دیگر از قابلیت‌های عالی این گوشی هوشمند ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه است که به کاربران اجازه می‌دهد در مناطق تحت پوشش به صورت همزمان پیامک‌های متنی ارسال و دریافت کنند. این گوشی همچنین به کاربران اجازه می‌دهد در مواقع اضطراری با استفاده از ماهواره از دیگران درخواست کمک کنند.

از میان دیگر قابلیت‌های مهم گوشی هوشمند Armor 23 Ultra می‌توان به سنسور شناسایی اثر انگشت یکپارچه با دکمه Power، پشتیبانی از ارتباط 5G، وزن 332 گرمی، ضخامت 81.5 میلی‌متری، ارتباط بلوتوث 5.1، ارتباط NFC و همچنین سیستم عامل اندروید 13 اشاره کرد. این گوشی هوشمند قرار است در رنگ‌های مشکی و همچنین نارنجی عرضه شود. علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ 8 ژانویه 2024 (18 دی) منتظر شروع فروش گوشی Armor 23 Ultra باشند.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

به بهانه بازگشت میلاد زکی‌پور به جمع آبی‌ها
                استقلال متخصص بازگرداندن بازیکنان سابق!

به بهانه بازگشت میلاد زکی‌پور به جمع آبی‌ها استقلال متخصص بازگرداندن بازیکنان سابق!

میلاد زکی‌پور، مدافع سابق استقلال پس از 4 فصل دوری از این تیم بار دیگر به جمع آبی‌پوشان بازگشت.