ضعف سامسونگ دربرابر افشاگرها؛ تصاویر رسمی گلکسی S24 اولترا لو رفت
ضعف سامسونگ دربرابر افشاگرها؛ تصاویر رسمی گلکسی S24 اولترا لو رفت

ضعف سامسونگ دربرابر افشاگرها؛ تصاویر رسمی گلکسی S24 اولترا لو رفت

زومیت/ رندرهای رسمی منتسب به سری گلکسی S24 سامسونگ، طراحی این گوشی‌ها را در رنگ زرد به‌نمایش می‌گذارند. فاصله‌ی چندانی تا رونمایی رسمی از گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ باقی نمانده است. در طول روزها و هفته‌های اخیر تقریباً تمام اطلاعات این گوشی‌ها فاش شده‌اند اما به نظر می‌رسد افشاگری‌ها تا روز رونمایی ادامه داشته باشد.یکی از شرکای رسمی سامسونگ، رندرهای رسمی از سری گلکسی S24 را منتشر کرده است که این گوشی‌ها را در رنگ زرد نمایش می‌دهند. 

بازار

در این تصاویر که در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر شده‌اند رندر نسخه‌ی استاندارد گلکسی S24 غایب است. رنگ‌های گلکسی S24 اولترا ظاهراً به زرد و مشکی محدود شده‌اند اما گفته می‌شود این گوشی سامسونگ رنگ‌های دیگری هم خواهد داشت. گلکسی S24 اولترا احتمالاً از فریم تیتانیومی استفاده می‌کند. همچنین این رندرها به فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی در گلکسی S24 اولترا اشاره دارند.گلکسی S24 پلاس در رندر مورد بحث با چهار گزینه‌ی رنگی دیده می‌شود که شامل زرد، خاکستری، مشکی و بنفش است. انتظار می‌رود این رنگ‌ها برای گلکسی S24 هم ارائه شوند.براساس رندرها می‌توانیم انتظار داشته باشیم که گلکسی S24 و S24 پلاس با دو فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ و ۵۱۲ گیابایتی از راه برسند.با وجود اینکه رندرهای جدید بسیار به نمونه‌های رسمی شبیه هستند اما نمی‌توان صحت اطلاعات آن‌ها را تأیید کرد.سامسونگ احتمالاً در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۸ دی) از پرچمدران جدیدش که قطعاً در دسته‌ی بهترین گوشی ها قرار می‌گیرند، رونمایی می‌کند. در مراسم سامسونگ قیمت گوشی و اطلاعات کامل آن‌ها اعلام خواهد شد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

در گفتگو با «خبرگزاری خبرآنلاین» مطرح شد؛
                مجید انصاری: مرددین حق دارند اما با نیامدن مشکلی حل نمی شود /شرکت نکردن در انتخابات، بدترین نوع رأی دادن است

در گفتگو با «خبرگزاری خبرآنلاین» مطرح شد؛ مجید انصاری: مرددین حق دارند اما با نیامدن مشکلی حل نمی شود /شرکت نکردن در انتخابات، بدترین نوع رأی دادن است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفتگویی اختصاصی با خبرآنلاین به سوالاتی درخصوص افزایش مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری پاسخ داد.