برنامه/ پخش کننده موزیک
برنامه/ پخش کننده موزیک

برنامه/ پخش کننده موزیک

کم خبر/ Poweramp Music Player یکی از بهترین و کامل‌ترین نرم‌افزارهای پخش‌صوت از استودیو Max MP می‌باشد که با پشتیبانی خود از تمام فرمت‌های صوتی و دارا بودن امکانات مختلف به یکی از محبوب‌ترین پلیرهای موزیک تبدیل شده است! با این نرم افزار قادر خواهید بود آهنگ های خود را در محیطی زیبا پخش کنید و از داشتن یک پلیر قدرتمند لذت ببرید! تا به امروز ده‌ها مورد از بهترین و زیباترین موزیک پلیرهای موجود را عرضه کرده ایم که همگی با استقبال عالی روبرو گردیده اند اما وجه تمایزی که میان Poweramp Music Player با دیگر موزیک پلیرهای موجود دارد کیفیت بسیار زیاد آن در پخش فایل‌های صوتی است که شما دوستداران موزیک را به وجد می‌اورد! Poweramp Music Player را نصب کنید و سپس با مراجعه به آن و انتخاب یک موزیک، پخشی فوق‌العاده را تجربه کنید! این موزیک پلیر تا به امروز ببش از 50 میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده و توانسته امتیاز خوب 4.4 از 5.0 را کسب کند! پس اگر به دنبال یک موزیک پلیر حرفه‌ای، خاص و قدرمند هستید همین الان Poweramp Music Player را نصب کنید و از داشتن اش لذت ببرید!برخی از ویژگی های برنامه محبوب Poweramp Music Player:10 باند اکولایزر برای همه ی فرمت هاباس جداگانه و تنظیمات برای میزان صدای زیر و بمدانلود کاور آلبوم هاویرایش تگ آهنگ هادارا بودن  4 نوع ویجت برای هوم اسکرینقفل صفحه اختصاصی هنگام پخشدارا بودن پوسته های متنوعجست و جوی سریع بین پوشه های آهنگ

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاترحجم: 15 مگابایتلینک دانلود برای اندرویدبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

بازار

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

استان‌هایی که امروز و فردا گرفتار باد شدید می‌شوند/ کاهش دمای هوا در این مناطق

استان‌هایی که امروز و فردا گرفتار باد شدید می‌شوند/ کاهش دمای هوا در این مناطق

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار و رعدوبرق، وزش‌ باد شدید موقت در برخی استان‌های کشور خبر داد.