جعبه گشایی پرچمدار بعدی سامسونگ را پیش از معرفی ببینید

جعبه گشایی پرچمدار بعدی سامسونگ را پیش از معرفی ببینید

آی تی رسان/ رویداد Galaxy Unpacked برای معرفی گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ امشب در شهر سن‌خوزه برگزار می‌شود. طی چند ماه گذشته شاهد انتشار مشخصات و شایعات مربوط به طراحی این گوشی‌ها بوده‌ایم؛ با این‌حال ظاهرا روند افشای اطلاعات تا آخرین لحظه ادامه خواهد یافت.اکنون ویدیو آنباکس سامسونگ گلکسی S24 اولترا منتشر شده و این گوشی هوشمند با 3 مدل رنگی مختلف شامل زرد تیتانیوم (Titanium Yellow)، بنفش تیتانیوم (Titanium Violet) و خاکستری تیتانیوم (Titanium Gray) به معرض نمایش گذاشته شده است.بر این اساس به‌نظر می‌رسد که جعبه خرده فروشی گلکسی S24 اولترا از ظاهر و رنگ‌آمیزی مشابه با جعبه‌های گلکسی S22 اولترا و گلکسی S23 اولترا برخوردار است.

بازار

این ویدیو، نگاهی اجمالی از طراحی قاب تیتانیومی سامسونگ گلکسی S24 اولترا را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. امسال گلکسی S24 اولترا به‌طور انحصاری از قاب تیتانیومی استفاده خواهد کرد. ظاهرا سامسونگ تصمیم گرفته تا در مدل‌های نقره‌ای و زرد رنگ از رنگ‌آمیزی مشابه برای فریم و پنل پشتی استفاده کند.بنابراین دستگاه زرد رنگ دارای فریم شبه طلایی بوده و مدل نقره‌ای نیز از یک فریم نقره‌ای رنگ بهره می‌گیرد. با این‌حال مدل بنفش‌رنگ از فریمی با رنگ‌آمیزی متضاد نقره‌ای استفاده خواهد کرد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

استان‌هایی که امروز و فردا گرفتار باد شدید می‌شوند/ کاهش دمای هوا در این مناطق

استان‌هایی که امروز و فردا گرفتار باد شدید می‌شوند/ کاهش دمای هوا در این مناطق

رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار و رعدوبرق، وزش‌ باد شدید موقت در برخی استان‌های کشور خبر داد.