برنامه/ تناسب اندام با مربی آنلاین
برنامه/ تناسب اندام با مربی آنلاین

برنامه/ تناسب اندام با مربی آنلاین

خوش خبر1/ FizzUp – Fitness Workouts یک اپلیکیشن با مجموعه ای از تمرینات و برنامه های ورزشی موثر در زمینه بدنسازی و سلامت است که توسط Fysiki توسعه و به صورت رایگان منتشر شده است. رسیدن به تناسب اندام و داشتن بدنی جذاب و زیبا، در دنیای امروز، آرزوی هر کسی است. متاسفانه به دلیل سبک زندگی کم تحرکی که اغلب انسان امروزی دارند، اکثرا دچار اضافه وزن هستند. وجود اضافه وزن، مخصوصا در ناحیه شکم و پهلوها می تواند تاثیر بسیار بدی روی جذابیت ظاهری افراد گذاشته و اعتماد به نفس آنها را کاهش دهد. به همین منظور خیلی ها تلاش می کنند تا با رفتن به باشگاه، اضافه وزن خود را از دست داده و دوباره به حالت ایده آل خود بازگردند. به همین خاطر است که در چند سال اخیر تعداد باشگاه های بدنسازی، ایروبیک و … رشد بسیاری داشته است. رفتن به باشگاه و ورزش کردن در چنین محیط هایی، نیاز به به صرف زمان قابل توجهی دارد که اغلب افراد به دلیل مشغله زیاد، چنین زمانی را در اختیار ندارند. چنین افرادی می توانند در هر جایی که هستند ورزش کنند. برای این کار تنها نیاز به یک برنامه تمرینی موثر و آزمایش شده دارند که با نصب برنامه ای که امروز معرفی می کنیم، به دست خواهند آورد. با تمرینات خسته کننده و تکراری خداحافظی کنید، چرا که با این برنامه دیگر لازم نیست تمرینات طاقت فرسای کم اثر را بارها و بارها انجام دهید. تمامی تمریناتی که در این برنامه هستند، ساده، کوتاه و بسیار اثر بخش هستند. در طراحی این اپلیکیشن از یک سیستم انگیزشی بهره گرفته شده است که شما را به انجام هرچه بیشتر و منظم تر تمرینات تشویق می کند. علاوه بر این یک سیستم راهنمای تغذیه هم در نرم افزار وجود دارد که با آن می توایند به مجموعه ای از غذاهای سالم و مفید دسترسی داشته باشید. می توانید هر کدام از وعده های غذایی خود را مشخص کرده و در برنامه ثبت کنید تا هیچ چیز از نظارت و کنترل کنار گذاشته نشود.امکانات و قابلیت های برنامه FizzUp – Fitness Workouts:دارای بیش از 100 برنامه تمرینی اورجینالارائه یک برنامه تمرینی حساب شده و دقیق برای هر هفتهدارای تمرینات مختلف برای هر کدام از عضله ها و قسمت های بدن شمادارای بیش از 250 برنامه غذایی و دستور العمل پخت غذا های سالم و مفید با فیلمشامل جلسات یوگا برای رساندن شما به آرامش و تمرکز بیشترآموزش تصویری تمرینات

شما تجربه استفاده از این اپلیکیشن رو دارید؟ اگر قراره الان دانلودش کنید لطفا بعدش برگردید همینجا و بهمون بگید چطور بود. منتظرتون هستیم.نسخه اندروید مورد نیاز: 5.0 و بالاترحجم: 146 مگابایتلینک دانلود برای اندروید و آی او اسبرای دانلود بازی‌ها و اپلیکیشن‌هایی که برای ایرانی‌ها در دسترس نیستند می‌توانید از این روش استفاده کنید.

بازار

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

گفتگوی بایدن و نتانیاهو درباره مذاکرات آتش‌بس احتمالی و توافق آزادی اسرا

گفتگوی بایدن و نتانیاهو درباره مذاکرات آتش‌بس احتمالی و توافق آزادی اسرا

مقامات کاخ سفید اعلام کردند جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم اسرائیل درباره تحولات مربوط به توافق آتش بس و گروگان گیری بین اسرائیل و حماس گفتگو کرد.