جراحان بریتانیایی اولین عمل جراحی را با استفاده از هدست اپل ویژن پرو انجام دادند
جراحان بریتانیایی اولین عمل جراحی را با استفاده از هدست اپل ویژن پرو انجام دادند

جراحان بریتانیایی اولین عمل جراحی را با استفاده از هدست اپل ویژن پرو انجام دادند

دیجیاتو/ این عمل جراحی برای ترمیم ستون فقرات یک بیمار در بیمارستان خصوصی کرامول لندن انجام شد.با وجود اینکه هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو با قیمت 3500 دلاری‌، مخالفان خودش را دارد اما به‌کارگیری آن در سازمان‌ها و سایر بخش‌ها می‌تواند تحولی بزرگ ایجاد کند. به عنوان مثال، در بریتانیا، جراحان اولین عمل جراحی را با استفاده از این هدست به انجام رساندند.این عمل جراحی مربوط به ترمیم ستون فقرات بود که در بیمارستان خصوصی کرامول لندن انجام شد. پرستاری که در کنار جراح کار می‌کرد، از هدست اپل ویژن پرو برای آماده‌سازی و انتخاب ابزار مناسب استفاده کرد.

بازار

اپل امیدوار است که اپل ویژن پرو بتواند در حوزه‌های مختلفی ازجمله در حوزه پزشکی مورد استفاده قرار گیرد. این شرکت درحال بررسی استفاده از هدست واقعیت ترکیبی خود در حوزه‌های مختلف است. به گفته برخی تحلیلگران، این محصول قدرتمند اپل می‌تواند تغییرات انقلابی در حوزه فناوری ایجاد کند.ترمیم ستون فقرات یک بیمار در بریتانیا با استفاده از هدست 3500 دلاری اپلدر جریان عمل جراحی انجام‌شده برای ترمیم ستون فقرات یک بیمار در بیمارستان خصوصی کرامول در لندن، پرستاری که در کنار جراح کار می‌کرد از اپل ویژن پرو استفاده کرد. این اولین عمل جراحی در بریتانیاست که در آن هدست واقعیت ترکیبی اپل مورد استفاده قرار می‌گیرد.نرم‌افزاری که در هدست اپل در حین عمل جراحی مورد استفاده قرار گرفت، مربوط به شرکت آمریکایی eXeX است که برنامه‌های مشابهی را برای هولولنز مایکروسافت ساخته. براساس بیانیه مطبوعاتی، این هدست واقعیت ترکیبی، امکانی را در اختیار پرستاران و تکنسین‌ها قرار می‌دهد که بتوانند به‌صورت هولوگرافیک و بدون لمس، جراحی را نظارت کرده و عمل را پیش ببرند. این نرم‌افزار همچنین هر مرحله از عمل را رصد می‌کند و می‌تواند میزان موفقیت عمل را در مقایسه با روش‌های قبلی انجام‌شده توسط جراحان دیگر اندازه‌گیری کند.«سووی ورهو»، پرستار بیمارستان لندن گفت: «این روش خطای انسانی را از بین می‌برد و حدس و گمان‌ها را به حداقل رسانده و حتی حذف می‌کند. همچنین این روش اعتمادبه‌نفس در جراحی را بالا می‌برد.»این اولین‌بار بود که ویژن پرو طی یک عمل جراحی در بریتانیا استفاده می‌شود. ماه گذشته نیز برای اولین‌بار این دستگاه در اتاق عمل استفاده شد. دکتر جراح مغز و اعصاب ساکن اورلاندو فلوریدا آن را طی چندین عمل جراحی بازسازی ستون فقرات مورد استفاده قرار داد.

در کانال آی‌تی و ™CanaleIT هم کلی عکس و ویدئوی دسته اول و جذاب داریم

همچنین ببینید

واکنش بازار خودرو به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری+ جدول

واکنش بازار خودرو به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری+ جدول

اکوایران : بازار خودرو امروز هم شاهد هیچ‌گونه تغییر قیمتی در محصولات داخلی و مونتاژی نبود و همچنان رکود در این بازار حاکم بود.